donderdag 24 februari 2011

Logeren en award

Deze week heb ik niet veel kunnen doen omdat het vakantie is, we hebben bijna een week lang onze kleindochter Soleil te logeren gehad. En aangezien dat onze kleinzoon Dinand dol is op zijn grote nicht kwam hij ook gezellig 2 dagen logeren. Nu zijn ze weer naar huis, we hebben het allemaal heel leuk en gezellig gehad. We zijn nog naar Ouwehands Dierenpark geweest, (hier net om de hoek),waar we de jonge leeuwtjes en jonge ijsbeertjes hebben gezien, ook hebben ze een heerlijk dag gehad in de Schatkids in Veenendaal. Samen met Soleil heb ik nog een dagje zitten knutselen, ze heeft een mooi hart gemaakt. Morgen eerst maar even als een witte tornado door het huis en dan weer op de handwerk toer want inmiddels liggen er een behoorlijk aantal bestellingen te wachten die binnen een week klaar moeten zijn.

















Met een beetje hulp van oma heeft Soleil een hart gemaakt, ze vond het hart wat oma van had Roos gekregen zo mooi dat ze er zelf ook een wou maken.

















Zo schattig en zoet zoals die twee ondanks het leeftijdsverschil van 4 jaar met elkaar om gaan.






Verder kreeg ik deze week 3 awards  heel leuk als je blog zo gewaardeerd wordt.
Ik zeg daarom  tegen Bizzybeeklaske, dank je wel voor je mooie stukje op je blog.
En ook tegen Marièlle zeg ik dank je wel voor je mooie woorden op je blog.
Vandaag kreeg ik er een nog een award bij (tjonge wat ben ik verwend) deze kwam van  Esther'shobbypagina,  dus ook tegen Esther zeg ik dank je wel.
Ik geef de award door aan jullie allemaal want ik weet niet wie ik moet kiezen want ieder blog is de moeite waard om gezien en gelezen te worden.
Ik wens jullie allemaal alvast een heel goed en gezellig weekend.

8 opmerkingen:

  1. Nou Claire zeg jij maar tegen Soleil dat ik best een beetje jaloers ben op het hart wat zij gemaakt heeft.
    Wat een prachtig hart is dat geworden zeg, daar kan ik nog wat van leren.
    Ze heeft de creatieve genen van haar oma goed meegekregen.
    Al met al een knap werkje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig hartje! Mooi gemaakt! Heerlijk hoor die kids! Geniet er maar van. Voor je weet zijn ze groot.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt wel zien waar je kleindochter haar talent vandaan komt. Mooi hart hoor!!!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kunt weer op een gezellig en creatief logeerweekje met Soleil en Dinand terugkijken.
    Prachtig hartje heeft Soleil gemaakt, lieve kleurtjes.

    groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat je er al 2 hebt gekregen (awards) maar ik heb je er net ook nog een gegeven omdat ik dit berichtje van jounog niet gelezen had.
    ik hoop dat je het wel leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!! Ik vind haar hartje prachtig! Je hebt vast een heerlijke week gehad! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo wat een leuk hartje...mooi gemaakt, en we zullen jullie een plezier hebben gehad met de kleinkinderen..en die Award heb je echt verdiend

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congrats on your awards. The children are sweet and looks like they are having so much fun with you there. Love those hearts!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.