zaterdag 30 april 2011

Eindelijk in gebruik genomen/Vakantie

Eindelijk heb ik mijn tas uit dit blogje in gebruik genomen, ik wist toen nog niet goed wat het moest worden, een mand of een tas, maar het is uiteindelijk een tas geworden die ik mooi in mijn fietsmandje kan proppen. Hij kleurt ook gezellig bij mijn blommekes waarmee het mandje is versiert, ik heb dat vorig jaar tijdens de voetbal gedaan en ze er nooit meer afgehaald, vind het wel gezellig staan.(en voor vandaag heel toepasselijk) Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste blogje is, morgen vieren we de verjaardag van mijn man, maandag caravan inpakken en even naar de tandarts voor een zenuwbehandeling, (aaauuuwww) en dinsdagmorgen vertrekken we voor een weekje met vrienden naar de weerribben om er heerlijk te fietsen en te varen. Natuurlijk neem ik mijn haaknaald en diverse katoentjes mee en ik hoop mijn muispatroontje af te krijgen, maar ben ook van plan eindelijk weer eens een boek te lezen, dus zoals jullie zien heb ik plannen genoeg.
Ik wens jullie allemaal nog een heel goed weekend en een fijne week.

12 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk en gezellig uit...Succes bij de tandarts, en ik wens jullie een hele mooie vakantie toe, de weerribben is heel mooi...

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne vakantie ......
    Je fietsmand/tasje ziet er
    heel vrolijk uit ........

    Tot blogs ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooie tas heb je gemaakt! Prachtig!

    Is hij gewoon 'plat' of zit er ook nog een bodem in?

    Heel veel plezier op vakantie en succes bij de tandarts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige, fleurige tas heb je gemaakt!
    Samen met je fietsmand een kleurig geheel!

    Hele fijne vakantie! Geniet er maar van!
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!!! Ziet er heerlijk fleurig uit. Een hele fijne vakantie met mooi weer gewenst!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo claire,
    wat een gezelligheid je fiets zo met bloemen en die vrolijke tas,je zal wel bekijks hebben met die vrolijke kleuren,
    ik wens je een fijn vakantie weekje toe!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie tas, en een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Claire,

    Wat een super fleurige en mooie fietsmandtas (leuk scrabbelwoord) heb je gehaakt, ziet er gezellig uit hoor!

    Sterkte met je bekkie brrrrr

    Hele fijne, zonnige en gezellige vakantie gewenst!

    groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi.. je mandtas!

    fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk plaatje je tas zo samen met de bloemen-slinger. Je gaat zo echt voor je plezier op de fiets ergens naartoe. Fijne vakantie gewenst! Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.