donderdag 28 april 2011

Uitslag Give away

Hallo allemaal,

Hier is de uitslag van de give away, zoals jullie hebben kunnen lezen in dit blogje is de uitslag i.v.m vakantie (die ik even was vergeten) vervroegd. Allen die nog tot vanavond 18.00 uur hebben meegedaan loten mee.









De eerste gelukkige is,
Lysanne van                                                   
De tweede is,
Bouwiena van
De derde is,
José van

Dames als jullie even je gegevens sturen dan ontvangen jullie zo snel mogelijk deze give away

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik zo'n leuk pakketje gewonnen heb! Ik stuur je zo via de webshop mijn gegevens even en wens jou alvast een fijne vakantie toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,

    Wat ontzettend leuk!!! Gewonnen! Dank je wel!! :-)))
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames! Fijn weekend vast!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat leuk zeg. De eerste give-away waarbij ik in de prijzen val, hihi. Ik zal je m'n gegevens sturen.

    liefs,
    lysanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames jullie pakketjes zijn onderweg, veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gister zat het pakketje bij de post. Echt heel leuk, vooral die buttons met echte postzegels. Heel erg bedankt!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.