donderdag 2 februari 2012

Tante Toosje op muziekdoosje

Op de eerste plaats iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blogje over de val van mijn man.
Het gaat wel weer de goede kant op, hij staat er nog aardig gekleurd op maar voor de rest gaat het wel weer.
Ik heb een patroon van Tante Toosje gemaakt terwijl ze zit te breien op een spaander doosjes waarin een muziekdoosje verwerkt zit. Muziekdoosjes zijn bij Kuddelz te koop. Het spaander doosje bij de Xenos, de doorsnede van het doosje is 8cm. Tante Toos is ook als tashanger te gebruiken.

38 opmerkingen:

  1. Oh, wat enig is deze, heb je patroon van de muis op de beschuit maar het is er nog niet van gekomen die te maken, ik moet maar eens even om muisgrijze katoen op stap...
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW...wat superleuk...mooi gemaakt
    En mooi dat het weer wat beter met je man gaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig breimuisje. Prima werk weerom hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat het met je man weer wat beter gaat!
    En tante toosje op het muziekdoosje is helemaal geweldig! Wat maak je toch mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend schattig gemaakt, zo lief!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooooooooooooo fijn te lezen dat het beter gaat met je man, ondanks dat die er gekleurd op staat hihihi.
    Voel jij je ook wat beter????

    Ooooooooooooooooooo ik vind tante toos geweldigggggggggg, super!!!!!!! Zie haar daar nu zitten!!!!!!! Ik ben verliefd!!!!

    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk patroontje om te maken zeg, heb je dit met Catania fine gehaakt?

    Fijn dat het beter gaat met je man!

    Groetjes Mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk zeg!!! Maar ik ga eerst aan de gang met het patroon van je andere muisjes die ik vorige week bij je gekocht heb!!
    Ga vooral door met het maken van dit soort schattige dingen!

    groetjes van Jirs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het weer wat beter gaat met je man! Wat een geweldig patroontje weer!! Ik heb eens gezocht naar plotter! Bedoel je de printer/snijder? Mooi ding!!! En wat zal het er bij jou thuis leuk uitzien! ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tante toosje is super. Wat een schatje. Heb je muisje laatst ook gemaakt en krijg veel leuke reacties. Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben echt helemaal verliefd, wat suuuper mooi gemaakt en ontworpen!!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezelligerd die Tante Toos, ze zit zowaar te breien hahahahaha !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig! Superleuk gedaan weer!!!
    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben helemaal verliefd geworden!! wat een schatje is tante toos zeg!! geweldig!

    Jeejte ik had het bericht even gemist van je man. wat schrikken zeg!! ik hoop dat hij snel is opgeknapt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig patroontje ^^ Fijn om te horen dat het toch de goede kant op gaat met je man. Had het vorige berichtje niet gelezen maar kan me voorstellen dat jullie beiden erg zijn geschrokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo claire,

    wat maak jij toch elke keer weer schattige creatie,dit is ook alweer zo een mooie,
    even een vraagje,zit het hoesje om het doosje er los omheen of plak je dat vast met lijm?????en zo ja welke lijm gebruik je dan,

    mijn complimenten voor je mooie werk,

    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Olá, Claire! Seus trabalhos são lindos, estou apaixonada por eles! Parabéns!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dat er leuk uit.
    Erg mooi!
    En weer een leuke blog gevonden:)
    Ik heb na pakweg 25 jaar de haaknaald ook weer eens opgepakt, kijken of ik het nog kan.
    Er komen zulke leuke haakdingen langs in blogland daar krijg je gewoon zin in.
    Ben met een aapje begonnen, maar of het ook op een aapje lijkt, dat moeten we nog even afwachten....
    Groetjes knutselpret

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een liefje. En wat een leuk een muziekdoosje.

    gr suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig, die tante Toos met haar breiwerkje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waar kan ik het patroon van Tante Toosje vinden? Ik vind dit echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.