donderdag 4 oktober 2012

Pfffff ze zijn af.........

Zo pfff ze zijn af en op de post, het was een hele klus maar leuk om te doen. Ik hou van Holland button broches, een hele doos vol op weg naar Groningen. Op naar het volgende project, de uilenfamilie afmaken, maar die schieten ook al op en hoop ik ze morgen af te hebben, er moeten nog 2 hoofden geboren worden. 
De lijfjes zijn er al dus dat wordt nog even door puffen. 
Maar ik kom daar morgen nog op terug 
De buttons zijn van hier 
en de katoen is van Lique 


20 opmerkingen:

  1. hele leuke buttons hoor! en zoveel....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje, dat zijn er echt ontzettend veel! Knap gedaan zeg :) respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER....geweldig, mooi gemaakt
    Ben ook benieuwd naar je uilen famillie...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, een doos vol buttons echt super maar ik kan mij echt voorstellen dat je nu even wilt uit puffen. Leuke opdracht hoor! Ben benieuwd naar de Uilenfamilie. Succes met je nieuwe verwarmingsketel.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er wel heel mooi uit. Je kunt even geen button meer zien denk ik. Op naar de uilenfamilie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er enorm leuk uit ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele doos vol????? Pffff.... ze zijn erg leuk, maar om er zoveel te maken... knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee zeg, leuk!!
    Een hele doos, jonge jonge, das veel.
    Ik ben zeer beneieuwd naar je uiltjes, hoop dat de "bevalling" goed zal verlopen ;-)
    Succes, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi! Die afbeelding heb ik op een hele oude ansichtkaart, zo schattig, zo hollands.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat ziet er inderdaad uit als een hele klus, maar wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Petje af!!!
    Ze zijn prachtig geworden!

    Succes met je mooie uilen.

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn erg leuk geworden,petje af hoor,ik zou helemaal gek worden om zooooveel dezelfde dingen achter elkaar te haken,niets voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een berg! Maar ze zijn erg leuk geworden.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel, maar ze zien er superleuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.