dinsdag 18 december 2012

Even time out

Zo, de laatste hartjes, tasjes, bestelling, kaarten en kadootjes zijn op de post en neem ik even noodgedwongen een time out. Mijn lijf komt in opstand en de medicijnen zijn nu zo zwaar dat ik tot niets komt,[en veel vergeet] daar komt bij dat ik mijn rechterarm niet goed kan bewegen vanwege een slijmbeursontsteking.
Niet fijn allemaal en heel pijnlijk maar er zijn altijd mensen die er veel erger aan toe zijn en dit zal wel weer goed komen toch?
Over een paar weekjes stappen we weer fris en vrolijk het nieuwe jaar in en dan begin ik alweer uit te kijken naar de lente want die komt dan elke dag een stapje dichter bij.
Als het even lukt zal ik nog het patroon van het tasje en van dit poppetje hier op mijn blog zetten maar eerst even een paar daagjes rust.
Voor de kerst komt ik in ieder geval nog even om het hoekje piepen.




19 opmerkingen:

  1. Claire, rustig aan hé. groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jeetje Claire, dat zijn geen leuke berichten. Ik hoop dat 2013 je toch meer bewegingsvrijheid geeft. Heel veel sterkte en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, vervelend als je lichaam niet meewerkt he?!!
    Helaas is rust de enige manier om die slijmbeursontsteking eronder te krijgen..
    Balem..ik weet hoe het is om niet te kunnen haken terwijl je vol ideeen zit. Ik heb 8 weken geleden mijn borstwervel gebroken bij een val van de trap en nog steeds heb ik er veel last van. Soms kan ik dan zelf 's avonds niet rechtop zitten om te haken...terwijl je dan juist mooi de tijd hebt :-(
    Maar ja...geduld,geduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend dat je niet kunt doen wat je graag zou willen omdat je lichaam niet mee wil werken. Rust lekker uit en we kijken volgend jaar weer graag na je leuke berichten op je blog.
    Fijne feestdagen.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beterschap, maar wij denken dat je zeker weer volgend jaar met leuke nieuwe dingen komt,

    fijne feestdagen

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe maar lekker rustig aan en neem je tijd.
    Wij wachten hier op je en zien (lezen) het wel als je er weer aan toe bent.
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel beterschap, ik hoop dat je snel weer aan de haak kunt!
    En je haaksels zijn zoals gewoonlijk weer prachtig! En in het echie nóg mooier, hihi...
    Knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rust lekker uit en geniet van de feestdagen. Pijn in de rechterarm daar weet ik ook alles van. Met mij gaat het gelukkig weer heel goed. Neem je tijd en dan inderdaad stap je na een paar weekjes weer fris het nieuwe jaar in.
    Fijne feestdagen alvast!
    Groetjes, Corne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat akelig... Ik hoop, dat je snel weer opknapt
    Veel sterkte en beterschap gewenst.
    En ondanks alles toch hele fijne feestdagen gewenst!
    Liefs Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe nou maar eventjes heeeeeeeeel rustig aan meis, hoe moeilijk dat ook is.
    Geef die arm rust. Een slijmbeursontsteking is niet niks en akelig pijnlijk!

    Liefs,
    Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, Claire zorg echt goed voor jezelf, neem in hemelsnaam de tijd !!!
    Ik wens jou en de familie hele goede en fijne feestdagen en veel geluk en gezondheid voor 2013.
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. beterschap gewenst doe het maar rustig aan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap en doe maar lekker rustig aan...we zien je vanzelf wel weer..XX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat naar voor je,ik hoop dat je snel weer op mag knappen ,wens je beterschap toe!
    En je moet het echt wat rustig aan gaan doen hoor!
    Rust eens lekker uit met de feestdagen .
    Wens je met de famlie hele fijne feestdagen en een voor spoedig 2013 toe .
    Hartelijke groet van Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heey, heel veel beterschap en geniet van de feestdagen! Enne rustig aan doen hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat vervelend zeg, ik wens je alle goeds en een voorspoedig herstel. Fijne dagen!

    groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het beste en spoedig herstel. Geniet toch van de feestdagen en rustig aan doen :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.