vrijdag 22 februari 2013

Vrijkaarten winnen voor de Creatieve Hobby- en Handwerkbeurs


Voor mijn trouwe volgers en lezers heb ik 4 vrijkaarten om te verloten voor De Creatieve Hobby en Handwerkdagen en de Knotsgekke Kaartendagen die beide plaats vinden op 21,22 en 23 maart in de Brabanthallen te  's-Hertogenbosch.
Wil je kans maken op 1 van deze combinatiekaarten,  laat dan een berichtje achter en wie weet ben jij wel 1 van de gelukkige.
9 maart maak ik de uitslag bekend.

Creatieve Hobby- en Handwerkdagen















Kijken, (work)shoppen en genieten! Heel veel leuke producten, workshops en technieken voor


creatieve hobby’s zoals: Breien, haken, naaien, papercraft, patchwork, quilten, borduren, home- en groendecoraties en nog heel veel meer! Schuif aan bij de Handmade Divas, de crème de la crème op handwerkgebied, of ontmoet de mensen achter de bijzondere webwinkels van Metdehand.nl!

Zo’n 200 exposanten staan te popelen om het voorjaar creatief te openen. Koop voordelig een combiticket tegelijkertijd met de Knotsgekke Kaarten- én Scrapdagen! Houd je ook van het maken van kaarten maken en scrappen? Bezoek dan ook de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen.


Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen
3D, borduren, embossing, incire, origami, passepartout, stempelen, spirelli en nog veel meer… Hier vind je creativiteit in de breedste zin van het woord, welke techniek de voorkeur ook heeft. Schuif gezellig aan bij de HobbyHandig workshoptafel of leidt je verleiden door de Handmade Divas.

Praktische Informatie
Kaarten aan de kassa per beurs € 8,00  p.p. Combiticket beide beurzen € 10,- p.p. Kinderen t/m 3 jaar gratis. Kinderen van 4 t/m 12 jaar betalen € 5,- en krijgen daarvoor een aantal workshops én een tasje met verrassingen. Uiteraard komen kinderen altijd onder begeleiding van een betalende volwassene.
Op
www.hobbyenhandwerkdagen.nl of www.knotsgekkekaartendagen.nl vindt u het gevarieerde programma en het aanbod workshops. LIKE onze facebookpagina www.facebook.com/pages/Hobbybeurs/127474310662724 en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en maak kans op leuke prijzen.

42 opmerkingen:

  1. Ik had het al op de kalender gezet, moet er eindelijk maar eens van komen. Lijkt me leuk om inspiratie op te gaan doen, dus ik doe graag mee.

    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk, ik heb dit al op de kalender staan dus een vrijkaartje komt goed van pas.
    Ga zo door met deze leuke en inspirerende blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en lieve give away Claire!

    Helaas mijn rooster laat het niet toe ... moet werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool. Daar wil ik graag aan meedoen,super leuk!
    Fijne dag!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, ik doe graag mee. Ben daar nog nooit geweest dus lijkt het mij ontzettend leuk om daar ook een keer heen te gaan.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke actie! Ik wil graag meedoen. Ik ben nog nooit op deze beurs geweest, maar toevallig hebben mijn vriendinnen en ik laatst bedacht dat we hiernaartoe willen gaan. We hebben zelfs al een datum gepland. Een vrijkaartje zou dan helemaal geweldig zijn. Enne......... complimenten voor je blog. Ik lees steeds met veel plezier.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! daar wil ik best wel graag kans op maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil wel een gokje wagen, leuk zeg
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow echt wel....Ik ga er altijd met mijn man heen, die mag gratis mee naar binnen onder mijn begeleiding wel te verstaan hahaha.
    Als ik nu ook niet zou hoeven te betalen, blijVen er meer centjes over om leuke dingen van te kopen....ik waag een kansje Claire, op goed geluk,....geweldige aktie van je !!!
    Liefs Roos ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor, ik doe mee!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow,ik wil wel een gokje wagen,volger ben ik al en ik had al het plan opgevat om te gaan dus ik ga duimen...lieve groetjes en bedankt voor de kans,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga dit jaar naar deze beurs dus ik kom graag in aanmerking voor een vrijkaartje. Tot mijn grote verbazing bleek ik geen volger van jou te zijn, heel vreemd, want je staat bij mij bij de favorieten.
    Fijne dag nog, groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke Give Away! Voor mij is het helaas te ver weg...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joepie! Ik doe graag mee! Vorig jaar ben ik ook geweest en was de handwerkbeurs voor het eerst. ik hoop dat het dit jaar nog uitgebreider is. Dank dat we mee mogen doen via jouw blog!
    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. even invullen en dan hopen......
    en nog veel hobby inspiratie gewenst.
    Groetjes, Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, dat zou een leuk verjaardagscadeautje zijn (21 maart). Ik wil dus graag zo'n kaartje winnen.
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi, JAAAAA heel leuk, ik doe heel graag mee.
    Ik ben er nog nooit geweest dus daar zou ik graag verandering in brengen.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Yes daar doe ik graag aan mee, ook ik ben er nog nooit geweest dus dat zou super zijn
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh, zo'n kaartje zou ik heeeel graag willen winnen! Ik had het er vandaag met Nancy over, dat het onze favoriete beurs is. :) Wat lief dat je ze verloot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben vorig jaar geweest, superleuk vond ik het! Dit jaar kan ik helaas niet maar ik wens degenen die gaan veel plezier :))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Recent ben ik volger geworden en ik geniet van al het moois hier!! Zo'n kaartje winnen zou echt te gek zijn!! Ik ga er in ieder geval naar toe!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ben daar nog nooit geweest dus lijkt me superleuk!
    Wel vorig jaar naar de Krea Doe geweest, maar dit is veel groter?
    Doe dus graag mee om een kaartje te winnen.
    Hartleijke groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het zou natuurlijk heel leuk zijn, vooral als jij er ook zou zijn ;-) Ik doe graag mee aan je ontzettend leuke give-away! fijn weekend! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Volger was ik al, en zou graag een kansje maken.
    Heb wat leuke dingen op mijn verlang lijst staan waar ik naar op ziek wil.

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Volger ben ik al ,ga een gokje wagen,ben er nog nooit gewwest ,altijd wel gewild ,nog niet van gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk, ik heb dan vakantie, maar ga niet weg. Een dagje creatieve beurs zou geweldig zijn!
    Dus ik doe mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk, daar ga ik altijd met een vriendin naar toe, dus ik doe mee,

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben nog nooit op die beurs geweest, lijkt me hartstikke leuk om eens heen te gaan. het word dan wel kiezen, want ik vind eigenlijk alles leuk, als ik het zelf maar kan maken of dat ik zie hoe een ander iets maakt. Op jou blog zie ik ook al zoveel leuke gehaakte dingen, ook hier is het lastig kiezen.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben ook nog nooit op de beurs geweest het lijkt me leuk om daar eens naar toe te gaan en het is eens niet zover vanuit limburg. Dus bij deze ik doe mee.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Claire,

    Ohh, leuk!!! Ik wil graag meeloten!

    Groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik waag graag een kansje! Ik wil er sowieso heen, maar met een gratis kaartje houd ik meer geld over om leuke freubeldingetjes te kopen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O wat leuk, ik doe heel graag mee met deze give-away.
    Ben wel toe aan nieuwe inspiratie en mijn knutselspulletjes hebben echt een lente-boost nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hallo haak muts
    ja ook wij gaan altijd naar hobby beursen
    ik samen met me zus doen we iedeetjes op nu haak ik poesjes en hallo kitty,s voor t goede doel ik ga 5 juni de alp d huzes wandelen heb zelf al 3 jaar kanker en word niet meer beter
    maar met die poesjes en hallo kitty,s haal ik geld op voor onder zoek en is sponsergeld voorde alp

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beste Claire,

    Dat lijkt mij erg leuk,samen met een vriendin naar de beurs in Den Bosch!

    Groetjes,
    Anja A

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb geen blog maar zou heel graag naar de beurs willen en wil daarom graag meedoen
    met deze leuke give away.
    Groetjes van Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Claire, ik maak zelf kaarten en sinds kort heb ik het haken (her)ontdekt, een combi kaart zou dus erg goed van pas komen! Ik wil graag meedoen, groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Claire

    Ook ik wil via deze weg wel een gokje wagen om kans te maken op een kaartje. Vorig jaar er voor het eerst geweest en vond het toen een erg leuke beurs. Groetjes Wemke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Yοu made some dеcent points there. I сheсkeԁ on the nеt to leaгn mоre аbout the
    iѕsue anԁ found most indiviԁuаls will go along with your viewѕ on this sіte.


    Also νisit my ωebρage ... sensepil hair removal
    my web site :: Read More At this website

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een mooi weblog heb je. Ik heb je toegevoegd aan mijn lijstje van blogs waar ik regelmatig een kijkje neem.
    Groetjes, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Kan het nog? Dan doe ik graag ook nog mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.