maandag 4 februari 2013

Weer een klusje geklaard....

Eindelijk alles uitgezocht en weggewerkt in de nieuwe kast, nou ja kast, het zijn eigenlijk gewoon planken aan de muur van vloer tot plafond maar door de tussenstukken lijkt het op een kast. Het was een behoorlijk klusje, niet alleen de kast maken [heeft manlief gedaan] maar ook alles uitzoeken en sorteren en het weer opnieuw inpakken in de mooie Ikea dozen. Nu is alles klaar en heb ik veel meer ruimte gekregen op de kamer zelf en is het allemaal veel overzichtelijker geworden doordat op elke doos ook staat wat er in zit. 
De bedoeling is om alles zo netjes te houden zoals het nu is en niet weer de kast vol te proppen :-)
Het muizenhuisje is nog een beetje leeg maar dat komt goed, heb ik nog plannen voor.
Nu alleen morgen nog even de rolletjes met lintjes ophangen, ben bezig iets te maken van pvc buis maar
ik weet niet zeker of dat dit gaat lukken, wordt vervolgd.





















45 opmerkingen:

  1. Leuk idee met die planken! Die kast vol bollen wol...waaaauw!!! Zoveel, dat is voor mij het paradijs in haakland! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er keurig uit!
    Nog even... zei mijn manlief, dan moet ik voor jou ook zo'n kast maken zeker? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kamer!! Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kamer is mooi geworden en wat leuk al die bollen wol.
    En nu maar lekker freubelen maar dat zal wel lukken.Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!!!
    Wat een supermooie kamer!
    En het ziet er echt zo gezellig uit!
    Wat top dat je man dat voor je gemaakt heeft :-)

    Veel plezier met je nieuwe kamer!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo daar is hard gewerkt, heerlijk om zo' n mooi opgeruimde kamer te hebben. Dat wordt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er geweldig uit Claire! Complimenten voor jou en je man!
    En je hebt nog genoeg ruimte over ook :-)
    Veel plezier er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meid wat mooi, dat is luilekkerland voor de hobbyist!!!!
    Tineke
    bollies53.blogspot,com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, het scheelt dat je niet zoveel garen hebt.......... hihihi. Wat een heerlijke nette kamer zo, eens kijken hoe lang het je lukt om hem ook zo te houden :-)
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wát een inspirerende kamer met al dat heerlijke materiaal zo mooi uitgestald. Veel plezier ermee. (en kun je dat écht zo netjes houden? vind ik knap)
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dat is een sjieke werkkamer zeg zo opgeruimd. Lukt het je ook hem zo te houden? Mij lukt het namelijk maar 1 dag en dat wordt het weer een bende;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Claire, dat ziet er super netjes uit! Mooi overzichtelijk!

    Nu kun je weer lekker aan rommelen!!!Hihihi.....het blijft vast en zeker erg netjes!!


    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een heerlijk opgeruimde ruimte en het blijft er toch vrolijk uitzien.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwwwwww, mooi zeg.
    Stiekem zijn wij allemaal jaloers natuurlijk.
    Ik zit in een kamer waar ook onze kleding hangt. Mijn ruimte voor de hobby spullen is dus zeeeer beperkt. Jij hebt echt zeeën van ruimte, mooi en netjes hoor!!
    Geniet er maar lekker van, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er keurig uit! En wat heb je veel...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow super!! ik ben niet alleen jaloers op de kast, maar ook op de ruimte en de hopen materiaal! ooo wat wou ik dat de verbouwingen (waar we nog mee moeten starten) al achter de rug waren zodat ik mijn kamertje kan inrichten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw claire het lijkt wel een winkeltje,zo mooi die kleurtjes die dozen echt heeel mooi
    om jaloers op te worden ha ha,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supergoed opgeruimd, ik ben jaloers, wil ook zo'n mooie opgeruimde kamer. En zoveel materiaal...als je dat ziet, jeuken je handen!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw!!! * kijkt hier heel verlekkert bij *

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat ziet dat er mooi uit. Zelf ben ik nu ook bezig samen met mijn man om de gezamelijke hobbykamer op te knappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er heel netjes uit. Leuk om al die bolletjes wol zo te zien. Ik dacht dat ik al veel bolletjes had maar als ik dit zie valt het van mij helemaal in het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw geweldig, ik zou willen dat ik ook zoveel ruimte had dan kon ik ook lekker uitstallen,
    Super

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw daar ben ik jaloers op. Haha
    Je hebt het goed voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat ziet er super strak uit allemaal ...
    mooi overzichtelijk en netjes ...
    Veel plezier ermee...

    Groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, ik ben jaloeres!

    Ik ga je blog volgen

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat kan ik nog zeggen, alles is al gezegd ;-) Ik kan alleen maar blijven kijken naar al die bollen wol.... en die leuke dozen waar vast en zeker nog veel meer leuke dingen inzitten! Het ziet er schitterend uit Claire! Petje af voor jullie allebei! En nu maar genieten! :) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw! Ik ben jaloers op zo'n mooi plekkie waar je heerlijk kunt freubelen. Heb net nog een aantal tijdschriftbakken van zolder gehaald met allemaal Hobbyhandig er in. Staat nu onderin de boekenkast.
    Veel plezier in je mooi opgeruimde hobbykamer.
    Groetjes ut Ljouwert Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat ziet er wel heeel gezellig uit! Jammer dat ik geen kamer overheb thuis! Al mijn wolletjes zitten in dozen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. je hebt een leuke site heeft me aangezet om ook te gaan haken ben benieuwd....maarrr kijk eens op www.welke.nl daar staan handige oplossingen voor lint opte bergen/hangen. een heeeeeeele leuke site
    groetjes jet (hvdillen@msn.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ziet er mooi en netjes uit! lekker overzichtelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een prachtige mooie kamer , en ik ben niet stiekem jaloers nee ik ben gewoon jaloers op zo veel moois , hoop dat u er nog heel veel creaties mag maken

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, gelukkig ik ben niet de enige die zoveel spullen heeft!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat leuk om te zien dat anderen ook heeeeeeeeeeeeel veel spulletjes hebben, maar dank voor je idee, om het toch ook eens allemaal uit te zoeken, want dan hoef ik nooit meer te zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow, ik ben echt verliefd op jou kast met haakkatoen <3

    Groetjes,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.