vrijdag 26 april 2013

Nog even voordat...+ vraagje

Nog even de mutsjes passen en op de foto voordat ze verdwijnen in de doos die richting sterrenmutsjes gaat.
Mocht er nog iemand witte Kim wol van Zeeman over hebben dan wil ik die graag van je overnemen.
Ze is niet meer via de winkel aan te komen en de wol is zo goed geschikt voor omslagdoeken en dekentjes voor de sterrenkindjes. Dus mocht je nog wat hebben en je wil er afstand van doen dan wil ik ze graag hebben, kosten worden vergoed natuurlijk.

10 opmerkingen:

  1. prachtig weer
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh zo lief !
    Ik ben meteen naar boven gerend want ik dácht die bolletjes te hebben. Ziet er hetzelfde uit alleen hier zit een glittertje in, we meeeeeeega zacht. Maar dat is dan waarschijnlijk niet wat je nodig hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee deze is niet wat ik zoek maar wel lief dat je voor me hebt gekeken.

      Verwijderen
  3. Zo'n schattige mutsjes, de sterrenkindjes zullen er blij mee zijn :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En wat een mooie pop heb je.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, lief zeg!
    Helaas kan ik je niet helpen aan de Zeeman Wol.
    Succes ermee.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb laatst een hele vracht van dit garen gekocht voor iemand ( in Leeuwarden hadden ze nog heel veel liggen) Ik wil wel even voor je kijken of er nog is. Dat is toch dat wollige garen? En hoeveel zou je willen hebben, als er nog in de winkel ligt.
    Ik heb geen blog. Zoek mij anders even op op fb Dinie van der Werf en profielfoto van een hele mooie ragdoll kat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen,
    Ik heb vier bolletjes Kim wit liggen. Ik weet niet hoeveel je nodig hebt voor een omslagdoek te maken. Ik wil natuurlijk morgen nog even voor je kijken of ik nog een paar bolletjes kan kopen. Ik wil de bolletjes ook opsturen en als je een patroontje voor me hebt met haaksteek en maat wil ik het ook voor het goede doel haken. Laat maar weten.
    groet, Arianne
    a.schenkelaars@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.