dinsdag 28 mei 2013

Theepotje en nog meer

Wat een weertje wat een weertje, genieten jullie er ook zo van.
Ik krijg met dit soort weer altijd zin om mijn droogmolen vol met was te hangen, heerlijk wapperende was in het zonnetje, ik kan daar echt van genieten. (mijn dochter zegt dat ik een afwijking heb, en waarschijnlijk is dat ook zo :-)
Dat heb ik dus gisteren gedaan, gordijnen gewassen en alle mutsjes voor sterrenmutsjes, die staan nu klaar om verzonden te worden, dus even tijd voor iets anders.

Op diverse blogs en facebookpagina's kwam ik ze tegen, theepotjes in alle kleuren en maten.
Ik heb 2 verschillende gratis patronen,  ik zal hier de link van alle 2 doorgeven.
Hier en Hier een gratis patroon.
Ik maakte er ook nog een lekker taartje bij. Hier is zo'n soort taartje te vinden.


















Voor 2 kleine dames maakte ik deze hartjes, deze komen uit een boekje maar zijn
wat afmeting en uitvoering aangepast.
De kraaltjes komen van Xenos en ik ben er dol op [behalve als er een pot vol over je buro rolt]


















Geniet allemaal van deze mooie zonnige dag, ik moet straks gaan sporten,
O, wat heb ik er zin in [dus niet]

18 opmerkingen:

  1. Superleuk zeg!!!! Ik drink veel thee, en vindt ze echt schattig. Ze lijken me wel moeilijk te maken, omdat ze zo klein zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn die theepotjes, je ziet ze nu overal verschijnen in verschillende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, zowel de theepotjes als de hartjes. Grappig om te zien hoe iedereen z'n eigen versie ervan maakt. Die Xenos-kraaltjes gebruik ik ook veel, ze hebben zo'n mooie parelmoer-glans.
    Ik herken je was-ijver wel, ik had vanmorgen de neiging om een paar bedden af te halen. Ik heb het toch maar laten zitten, omdat ik te veel andere dingen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn ze leuk he die thee potjes,zo te zien kon jij de verleiding ook niet weerstaan,die cupcake ziet er ook erg leuk uit, en die hartjes super!!

    groetjes mingle-mangle

    geniet van je dag morgen is na zeggne weer gedaan met de pret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW...superleuk zijn jouw tashangers geworden...
    Ik heb die kraaltjes van de Xenos ook...passen er zo mooi bij

    Geniet nog maar lekker even van het mooie weer, ga straks ook lekker de tuin nog even in...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Theepotje en cakeje, kunnen we lekker op theevisite komen !!! Mooi gedaan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blij te horen dat ik niet de enigste ben met een afwijking ;)

    De hangertjes zijn schattig, ben het theepotje al verschillende keren tegen gekomen, moet die toch ook eens gaan maken.

    Vandaag een vrije dag, prima uitgekozen toch met dit weer, genieten maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke hangers heb je gemaakt zeg! Ziet er heerlijk vrolijk uit.
    Groetjs Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk, die theepotjes, bedankt voor het gratis patroon, dat ga ik zeker eens maken!
    En de hartjes zijn heel fleurig en mooi!
    In sporten zou ik ook geen zin hebben :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die mini cupcakes zijn echt heel leuk!! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enige haakseltjes weer. Dank je wel voor de patroontjes. Ze staan al op mijn wil-ik-maken-lijstje.
    Maar vandaag was de tuin aan de beurt, en dan is 's avonds de koek wel op. Morgen eens iets proberen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het weer is zeker super lekker (en in sporten zou ik ook geen zin hebben hoor).
    Je hebt weer geweldig leuke sleutelhangers gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is het echt een afwijking? Want ik heb die ook ;-)
    Superleuk de theepotjes & hartjes, ga ik zeker eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

  14. wat leuk die theepotjes. Ik ben gelijk maar begonnen, kan ik er zaterdag 1 weggeven.
    Ben ook volger geworden. Ik lees en kijk al heel lang mee. Ik heb zelf inmiddels ook een blog. Zou het leuk vinden als je bij mij ook een kijkje komt nemen.
    Groeten van Corrie. www.alsikthuisben.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je voor je lieve berichtje! Het wordt inderdaad tijd, maar komt goed hoor! :) En wat je zegt, Nicole en ik hebben het overal gezellig. Het was fijn even eruit te zijn! Wat zijn ze schattig hè, de theepotjes! Ik ga me er vandaag of morgen toch eens echt aan zetten hoor! En dan zo'n lief taartje erbij, daar word je helemaal vrolijk van! Hoop dat met jou alles goed gaat! En doe maar rustig aan, mailen komt wel! Knuffel, liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. bellissimi! il tuo blog è davvero pieno di idee originali ed allegre. tornerò presto a trovarti!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke haakseltjes heb je gemaakt! En bedankt voor het delen van de patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze zijn ook al zo leuk! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.

Groetjes van Claire