zaterdag 4 oktober 2014

Het is toch echt zo...

Allemaal bedankt voor de reacties op mijn vorige blogje.

Al is buiten de temperatuur nog heerlijk het is toch echt bijna herfst.
Vorige week tijdens onze vakantie ben ik op een mistige ochtend vroeg op pad gegaan om deze kerstbomen en zwanen te fotograferen, ze mooi als een heel kerstbomen-bos in de mist staat. Maar ook thuis is het mooi want onze heg is prachtig rood geworden maar is nu bezig alle blaadjes te laten vallen.
Alleen jammer dat het nu echt spinnen tijd is, en ik ben panisch voor spinnen ,brrr.
Vandaar dat ik ook bij thuiskomst van vakantie nadat de wasmachine is volgepropt met stofzuiger en plumeau door m'n huis gaat op zoek naar die engerds.
Want elk jaar kom ik er 1 of soms 2 tegen, deze keer zat de engerd in het bad, schrok me te pletter, zo'n dikke vette in zo'n wit bad brrrr, hij stribbelde wel tegen maar uiteindelijk belande hij wel in het putje want ik ga zo'n beest echt niet oppakken en buiten zetten en hij moet toch weg.  Dagenlang loop ik nog rond te kijken of er nog meer zijn.......

Gisteren de caravan helemaal binnenste buiten gekeerd en die staat er nu weer spic en span bij en kan de stalling in, alle overbodige [en dat was veel] rommel er uit gekieperd en tjonge jonge wat een ruimte hebben we er bij gekregen :-)
De vakantiewas is ook weggewerkt en dus genieten we vandaag van een heerlijk zonnetje tijdens het werken in de tuin want daar is het nog een puinbak.
Wat groeit het allemaal hard in 4 weken en er is nog veel te doen al ben ik meer van de aanwijzingen dan van het echte werk:-)

Ik wens jullie allemaal een gezellig en mooi weekend.
Liefs van Claire

2 opmerkingen:

  1. Wat zalig mooie foto's. Zo heeft elk seizoen toch zijn charmes hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's hoor!!!
    Ik vind zelf de herfst ooo zo mooi maar inderdaad die spinnen.... BRRR....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.