woensdag 23 december 2015

Maak er een mooi jaar van


Lieve allemaal,
De operatie en verjaardag is achter de rug en we hebben het weer overleefd :-)
Het gaat redelijk met me al heb ik wel het gevoel dagelijks een marathon te lopen zo moe ben ik, maar dat gaat vast weer over.
Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke en lieve berichtjes in welke vorm dan ook, heel lief.
We gaan weer over tot de orde van de dag en daarom wil ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een gezond, gelukkig en liefdevol 2016 toe wensen, maak er een mooi jaar van.
Liefs van Claire

8 opmerkingen:

  1. jullie ook fijne dagen,beterschap hopelijk voel je binnenkort weer fitter,
    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou hetzelfde en hoop op een goed herstel...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne feestdagen en een goed, gezond en creatief 2016....
    Beterschap en ik hoop dat je gauw weer opknapt..Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jullie fijne feestdagen en voor 2016 alles wat wenselijk is.
    Hopelijk knap je snel weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel beterschap.
    Fijne Feestdagen,en een geweldig 2016 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het achter de rug is.
    Die vermoeidheid komt waarschijnlijk door de narcose (??)
    Lekker rustig aan doen, niet te snel willen gaan en goed uitzieken.
    Hele fijne feestdagen en voor 2016 vooral veel gezondheid en geluk.
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien goed dat je lichaam aangeeft dat je het na de operatie rustig aan moet doen. Het is top dat de operatie goed is verlopen.

    Ik wens jou en jouw familie een gezond, gelukkig en creatief 2016, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.