woensdag 30 december 2015

Zo blij.....


Hallo allemaal,
Zijn jullie de kerstdagen allemaal weer goed doorgekomen?
Jammer dat het geen witte kerst is geweest, maar ja kleinigheidje hou je toch.
Wij hebben het rustig gehouden want ik voel me nog niet helemaal tip top maar de kids zijn onverwacht allemaal even gezellig een bakkie komen doen en dat geeft dit soort dagen een gouden randje.
Ik was 10 dagen voor de kerst ook nog jarig en ik heb van de kids zoooooveel mooie kado's gekregen, veel teken en kleurspullen waaronder Copics markers die al heeeeeel lang op mijn verlanglijstje stonden, maar ook deze pennen-etui van Kipling die ik nu gebruik voor mijn haaknaalden.
Wat is dit een fijn ding zeg, ruim genoeg voor al mijn haaknaalden maar ook nog genoeg ruimte voor wat losse spullen en als je haakwerk niet te groot is kun je dat er ook nog in kwijt. Het Kipling etui is hier te koop.
Ik heb er nog met klitteband een extra zakje op gemaakt zodat je daar bv je schaar of ander klein spul in kan doen en op het zakje zelf kun je wat naalden en spelden steken.
Och ik ben zo blij met al m'n mooie spulletjes.
Nu ga ik mijn tekenkast verder uitzoeken en inpakken die manlief samen met IKEA voor me gemaakt heeft. Ik krijg nog een heel stel Copics markers met de post want ik heb een kist kleurpotloden verkocht die ik niet meer gebruikte omdat ik over ben gestapt op de potloden van Faber Castell en van dat geld weer nieuwe markers gekocht.
Kortom, heel verhaal wat misschien niemand interesseert maar ik ben zo blij met al m'n mooie nieuwe spulletjes.
Waar ik wel benieuwd naar ben, kleuren of tekenen jullie ook wel eens?
Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige jaarwisseling.
Liefs van Claire

10 opmerkingen:

  1. Wat een fijn cadeau. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW!! wat een superleuk cadeau...prachtig, laat je maar lekker verwennen, ben benieuwd naar jouw tekenkast...Fijne Jaarwisseling...Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg handig uit. Leuk kado. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ben jij eff verwend! Je kan weer even vooruit.
    Fijne jaarwisseling en een creatief 2016 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt allemaal fijn zeg! Ik zie die etui continu voorbij komen. Is die echt zo handig? Ik heb mijn haaknaalden allemaal in een schattig blik zitten :)

    Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar alvast.

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Balen dat je nog niet helemaal hersteld bent, hopelijk komt dat snel.
    Wel heel fijn dat je zo genoten hebt van de kerstdagen :-) Je bent in ieder geval goed verwend. Veel crea-plezier met alles!
    En een heel goed uiteinde gewenst met aansluitend een fantastisch 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar. Wat een goed idee zo'n etui. Qua tekenen doe ik sinds kort aan Zentangle. Nooit gedacht dat ik dat leuk zou vinden. Bovendien heb ik inmiddels een leuke collectie kleurboeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een slim idee om daar je haaknaalden en overige in te bewaren.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi cadeau. Geniet ervan. Het zakje dat je erbij hebt gemaakt, ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk gaat het redelijk goed met je ondertussen na je operatie, neem voldoende tijd om te herstellen. Je kreeg een prachtcadeau om lekker creatief bezig te zijn. Het allerbeste voor 2016!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.