vrijdag 1 januari 2016

Ook ik.....


















Ook ik wens jullie allemaal een gezond, gelukkig en liefdevol 2016, en natuurlijk weer veel creativiteit op welk gebied dan ook. Ik ga in ieder geval het tekenen en kleuren weer een beetje oppakken, ik heb dat altijd al wel gedaan maar de laatste jaren door het haken een heel stuk minder. [Deze gekleurde kaart is alvast een begin al ben ik zeker niet tevreden]

















Intussen heeft mijn man [samen met IKEA] een mooie tekenkast voor me gemaakt zodat ik alle spulletjes bij de hand heb.

Sinds eergisteren heb ik ook een account op Instagram, hoe het precies werkt moet ik nog uitvogelen maar volgens mijn kleindochter is het helemaal te gek :-)
Ik ga het ervaren [als ik weet hoe het werkt]
Allemaal een fijn weekend en sterkte met het opruimen van de de kerstspullen en het opeten van de laatste oliebollen, wacht nog maar een weekje voordat je op de weegschaal stapt :-)
Liefs van Claire


14 opmerkingen:

  1. Een week!? Ik durf de komende weken niet eens in de buurt van dat ding te komen, haha. Wat een mooi gekleurde tekening heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha ik ook niet, en ik denk de meeste onder ons niet. Maar komt vast wel weer goed.
      Fijn weekend.

      Verwijderen
  2. Een goed en creatief 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geen weegschaal in huis nog mooier haha,super mooie kaart en dat kastje geweldig moet lukken allemaal voor 2016 toch,gewoon maar doorgaan en niet te veel achterom kijken lijkt ons ook een goed streven:D

    veel liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn weegschaal was ook kapot maar ik kan toch niet helemaal zonder dus maar een nieuwe gekocht en die moest ik toch even uitproberen,.......had ik beter niet kunnen doen, :-)

      Verwijderen
  4. Jij ook de beste wensen!!
    Alle goeds voor het nieuwe jaar en heel veel geluk, plezier, gezondheid en liefde (en meer!!)
    Leuk, dat tekenen, daar wordt je zo lekker rustig van, tenminste ik wel. En je kaart......Ik vind hem al prachtig, dus gewoon niet te kritisch zijn en door gaan.
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou en je naasten hetzelfde gewenst. Ik word ook heel rustig van tekenen, ik zou willen dat ik het beter kon, maar ik heb er sowieso plezier in en dat is het allerbelangrijkste toch?

      Verwijderen
  5. Wens jou en je fam ook een gezond en creatief jaar toe
    Wat mooi is je kaart ,geniet er van .
    Want tekenen en schilderen geeft rust .
    Kijk uit naar je volgen de kaartje .
    Groetjes ,Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beste wensen voor 2016. En dat het weer een creatief jaar mag worden. Mooie tekening heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt! Ook voor jullie het allerbeste qua gezondheid, creativiteit, geluk en liefde!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh je kaart is prachtig! En wat een handig kastje ervoor zeg.
    Leuk dat je ook op Instagram zit, het is er erg leuk en gezellig inderdaad. Ik ga je opzoeken en anders kun je mij er vinden @wendysmhaaksels
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hello:)))
    very nice crochet blog:)))
    look my crochet blog kvacka raj za duso:)))

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.