maandag 1 februari 2016

Eendje met muts...


Van Caron Simply soft maakte ik dit newborn setje, heerlijke zachte acryl die in de wasmachine en zelfs in de droger kan.
Voor het kleine badeendje maakte ik ook een mutsje.
Dat idee is niet van mezelf hoor maar van Nicole. Zij maakt mutsjes en dasjes voor badeendjes en laat die her en der achter voor de eerlijke vinder.
Zij doet dat om de wereld een beetje gezelliger, leuker en blijer te maken. ik vind het een leuk idee en daarom heb ik bij de action ook een zak badeendjes gekocht [8 voor € 1,99] en ga ook hier en daar wat eendjes achter laten. En zeg nu zelf, wie wil er nu niet zo'n grappig eendje ergens vinden, ik wel, en ik zou er om glimlachen.........en dan is de opzet geslaagd.

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi setje is dat zeg. En ja leuk he die actie van Nicole, ik ben ook van plan om de eendjes te maken. Ze heeft leuke ideeen. Groetjes YvonneP

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O,ja ik vergeet je naam te vragen op instagram ....ik zie wel een haakmuts maar dat ben je volgens mij niet😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps.... ik heb je toch gevonden...😊☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel mooi setje van heerlijk zacht garen.
    Het eendje is super schattig en zal zeker minstens een glimlach opleveren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi setje heb je gemaakt ,ook heel lief dat eendje !
    Geerke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk setje. Echt heel mooi geworden. De badeendjes heb ik inderdaad ook al vaker voorbij zien komen, een leuk idee :-). Misschien dat ik dat ook nog wel eens ga doen. Leuk om achter te laten op het terrein van de zorginstelling waar ik stage loop. Leuk idee. Fijne avond.

    lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi setje voor een newborn!!

    En die eendjes, ik heb het gelezen, heel leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een badeendje met een mutsje is zo grappig. Ik zit er met een glimlach naar te kijken.
    Mooie babyset.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi setje! En het idee met de eendjes is er leuk.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie blog heb je! Via Valerie kom ik hier terecht en ik ga je graag volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee! Ziet er inderdaad heel schattig uit. Als ik volgende keer bij Action ben, neem ik ze misschien ook wel mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend lief kraamcadeau! Het badeendje maakt het helemaal af. Dus maar even naar de Action. Heb je het patroon van de slofjes en het mutsje ook te koop?

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.