zondag 13 maart 2016

Eindelijk weer een give away


Ja ja het heeft even geduurd maar eindelijk is er weer een nieuw patroon.
Een vriendin vroeg me een molletje te maken die ze cadeau moest doen aan iemand met de achternaam Mol. En omdat dat molletje zo goed uitpakte is zo de familie Mol ontstaan.
Afgelopen week had ik een give away op mijn facebook pagina waar men 2 patronen incl een bol zwarte katoen en 2 x 3 brilletjes kon winnen, daar is de give away afgelopen maar gaat gewoon hier door.
Dus wil jij mee doen aan deze give away, laat dan een reactie achter en link op je blog zou fijn zijn. Je kunt mee doen t/m 20 maart.
Wil je nog aan een andere give away mee doen kijk dan vanmiddag/avond op mijn facebookpagina want dan start daar weer een hele mooie nieuwe give away, dus het kan niet op allemaal, wat een feest. :-)
Wens jullie nog een fijne zonnige zondag.

27 opmerkingen:

  1. Weer een mooie actie 😀 doe graag mee. Heb alleen geen blog dus deel het op mijn fb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa! Ik wil dolgraag nog n keertje kans maken op het patroon van het molletje. Super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ja, ik waag een gokje! Ze zijn superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha molletjes!
    wat leuk
    waag graag n kansje
    groetjes marian b

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk patroon!Ik doe graag mee als het mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schaattige familie mol. Gelukkig woelt deze familie niet een hele tuin om. Leuk ontwerp.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik waag mijn kans....zo'n schattige diertjes. Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg, waag een gokje.
    Vrolijke groetjes
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Probeer het hier ook een keer. Kijken of het hier wel lukt. Geweldige mollen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk patroon. Doe nog 1 gokje, kan altijd nog bestellen. Jenneke dL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk patroon weer. Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk patroon!! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. knitted_by_riet14 maart 2016 om 16:15

    Ontzettend leuk. Mijn kleindochter is helemaal weg van Het Molletje. Wij hebben 2 dvd's die ze telkens weer wil kijken, dus een gehaakt molletje zou heel welkom zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooo wat een leuke molletjes, die zou ik heel graag eens maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, ik doe graag mee! Mijn zoon is van kleins af aan al verzot op mollen. Heeft vorig jaar ook zijn spreekbeurt er over gedaan. Ik heb echt geen idee waar zijn mollenliefde vandaan komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk patroontje van deze molletjes.
    Ik zie dat je deze give away gisteren geplaatst hebt op 13 maart.
    Dat is mijn verjaardag verjaardag!
    Zou een leuk achteraf-cadeautje zijn... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Op mijn blog heb ik alvast wat reclame gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn zo leuk, ik loot graag hier mee hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn opa was de mollenvanger in hechtel en omstreken, zou super zijn! Hij is ook echt leuk geworden! Maar ik heb geen blog, kan ik dan wel meedoen?
    Lieve haakgroet! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn deze leuk! De echte in de tuin vind ik alles behalve vriendelijk. Maar deze zien er super lief uit! Ik loot graag mee :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dat een leuke mol! Lijkt me echt tof om eens te kunnen haken,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze zijn leuk! De echte die we in de tuin hebben wat minder...... Lijkt me leuk om ze te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hihi, ze zijn echt geweldig Claire!

    Liefs,
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke patroontjes!!! In echt zijn ze minder, maar dit is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk familietje mol!
    Ik doe graag mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooh, wat een leuke give away, Ik doe graag mee. Het vriendinnetje van mijn dochter heet de mol en ik moet nog altijd een molletje voor haar haken. Hopelijk heb ik geluk. Groetjes, Monique Vos

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.