zaterdag 2 juli 2016

Lang geleden. [blog werkt niet goed]

Lieve bloggers,
Het is lang geleden dat ik hier was, het is soms lastig om alles goed bij te houden en ik wil eigenlijk het blog ook [nog] niet afstoten maar soms vergeet ik het een beetje en zeker nu ik ook op Instagram zit. [Er zijn daar veel mooie dingen te zien]
Maar ook omdat mijn blog zo vervelend werkt, verderop meer daarover.

Ik kan wel zeggen dat er veel gebeurt is inmiddels maar het aller belangrijkste is dat we weer opa en oma zijn geworden van een beeldschoon meisje met de mooie naam Esmee.
Eindelijk weer een meisje waaraan ik me helemaal te buiten kan en mag gaan met het maken van leuke dingen. Dus ja, ik ben gelijk begonnen aan een mooie omslagdoek waar Esmee en mama beide veel plezier van hebben.

Verder nog veel leuke spulletjes voor in de kraammand  gemaakt zoals deze beschuit met muisjes
een vlinder, en een poesje en nog een aantal spulletjes.
Ook maakte ik een aantal Newborn mutsjes voor de fotoshoot, O wat is dat enig om mee te maken, zo lief.
Dit poesje mocht samen met Esmee op de foto tijdens de Newborn fotoshoot.

Ik laat het hier maar even bij want [en dit is ook een reden waarom ik hier weinig ben] het blog doet weer niet wat ik wil.
het plaatsen van foto's gaat lastig. De teksten kunnen niet goed onder de foto geplaatst worden. Ik zit nu bv naast de foto van de beschuit met muisjes te tikken terwijl de tekst op het blog onder het poesje staat, heel vervelend is dat. Zou ik onder de foto's gaan tikken dan komt er heel veel lege tussenruimte die niet weg te werken is. Hebben jullie dat ook?
Dus voor nu even genoeg weer, ik probeer morgen hier een leuk patroon te plaatsen.
Fijn weekend allemaal.

11 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd! leuke haakwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met jullie kleindochtertje. Mijn vingers jeuken wanneer ik die snoezige haakwerkjes zie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ja leuk dat kleine spul is zo leuk om te maken.

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie kleindochter, wat een beauty!
    En leuke haakprojecten!
    Nee, ik heb geen last met mijn blog ( gelukkig maar). Maar vervelend voor jij dat jij er wel last mee hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Het is al langere tijd dat het blog niet goed werkt.
      Berichten worden ook bv 2 a 3 keer weergegeven en die moet ik dan weer verwijderen.Maar misschien komt het nog goed :-)

      Verwijderen
  4. Wat een schatje. Ik hoop dat de problemen met je blog verholpen kunnen worden. Er staan vaak zulke leukelele dingen op. Hartelijke groeten, beerta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het werkt nog niet goed, jouw bericht stond er maar liefst 3 keer en dat lijkt me een beetje overdreven :-)

      Verwijderen
  5. Van harte proficiat met jullie prachtige kleindochter Esmee! Heerlijk om helemaal 'los' te gaan met allerhande haakwerkjes voor haar. Prachtige omslagdeken heb je gehaakt!
    Groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd. Wat een schatje. Esmee ziet er lief en vrolijk uit. Heerlijk dat je al jouw creativiteit de vrije loop kunt geven.
    Ik weet niet precies wat jouw blogproblemen zijn. Bij veel blogs moet je de tekst iets verplaatsen om onder en niet naast de foto's te komen. Dat had ik bij mijn wordpresswebsite en ook bij mijn blogger blog. Je kunt de helpdesk van Blogger altijd om advies vragen om de werking van jouw blog te verbeteren.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd! Prachtige kleindochter en heel leuke haakprojecten!
    Ik werk als volgt bij het plaatsen van een blog:
    Eerst typ ik de hele tekst. Daarna zorg ik voor 2 lege witregels tussen de alinea's. Daar plaats ik de foto's dan tussen. De foto's zijn bij mij altijd gecentreerd. Of dit de oplossing is, weet ik niet. Proberen kan altijd. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.