vrijdag 25 juni 2010

Muisje voor mezelf

Hebben jullie ook zo genoten van afgelopen dagen? Wij in ieder geval wel, we hebben veel gefietst en toen ontdekte ik dat ik eigenlijk zelf nog helemaal geen sleutelhanger aan mijn fietssleutel heb hangen.
Toevallig (nou ja toevallig) was ik met een nieuwe sleutelhanger bezig en die heb ik mezelf maar cadeau gedaan.
Ik heb een blauwe fiets dus hij past er goed bij.
Het gehaakte kopje is het begin van wat een theeserviesje moet worden.
Allemaal een fijn en zomers weekend gewenst.



17 opmerkingen:

  1. Dies kei lief!
    Zelf ontworpen?

    (Me moeder was net over me schouder mee aan het kijken
    ze keek haar ogen uit zo mooi vond ze het en toen ging ik naar je website en zag ze nog meer leuke dingetjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW..die is echt super....heel leuk.
    ben benieuwd naar het theeserviesje....

    groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Caet ik kan niet op je blog komen dus ik antwoord maar even hier.
    Ja dit is een eigen frutsel dus ik heb er geen patroon van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje weer!
    Heel leuk!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb even me instelling gewijzigd als het goed is kun je de link wel zien.
    Heb ik denk ik per ongeluk een keer veranderd.
    Goed dat je het zegt. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben helemaal verliefd.....zo'n lief muisje♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooooooooooooooo dat is toch ook wat dat jij geen sleutelhanger had, hihihi.
    Oooooooooooooo deze muis is wel een scheettepetettie hoor.

    groetjes hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend lief!! Zo'n lieverd zou ik ook wel aan mijn tas willen hangen, of gewoon hier naast mijn pc zetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Al je sleutelhangers zijn super!

    Ik heb een vraagje. Misschien heb je dit ooit al eens beantwoord?
    Hoe maak jij je haakwerkjes stevig genoeg vast voor een sleutelhanger? Ik bedoel, je hebt je gehaakt beestje en wat doe je dan om er een hanger van te maken?
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my god, this mouse is so sweet.
    greetings, kristina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldig, hahahaha, heb zo zin om deze te maken maar ik heb nog zo véél te maken, ik word gek van al die leuke patroontjes die ik overal vind ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.