zaterdag 23 april 2011

Paasboom maar dan anders

Ik hou totaal niet van paas geel, de knalgele kuikentjes zijn echt niet aan mij besteed, daarom voor mij geen originele paasboom. Maar om toch een klein beetje aan de wens van mijn kleinzoon te kunnen voldoen heb ik wel een paasboom gemaakt maar dan net iets anders. De tak komt van een gesnoeide boom en manlief heeft die een beetje wit gespoten.'K heb een paar kleine witte vogeltjes gehaakt, vogelnestjes geplaatst, een paar hartjes,  bruine en witte eieren opgehangen en ziedaar mijn paasboom. Om het af te maken een paar grote bossen oranje (weer geen geel)tulpen neer gezet en de Pasen kan beginnen.
Ik wens jullie allemaal fijne, warme en gezellige Paasdagen.

12 opmerkingen:

  1. Ik vind het enig en het kan mooi door tot
    koningendag ... fijne paas .......

    ps hier ook geen paasgeel ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor Claire, heel decoratief en vrolijk!

    Fijne paasdagen gewenst!
    groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige vogeltjes echt superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke paastakken zijn het geworden. Die vogeltjes zijn helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt, voor je leuke reactie op mijn tas.

    die vogeltjes zijn wel heel erg lief/leuk en schattig!

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee! Dit is ook heel erg mooi, zo zie je maar, het hoeft niet altijd het geijkte geel te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er geweldig leuk uit! Mooie ingetogen maar toch vrolijke kleuren. En dan die vogeltjes... zo lief! Heb je die uit het hoofd gemaakt of van een patroon?
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is ontzettend leuk! Ik houd ook niet van geel haha! groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik hou ook niet van geel... ieehh... bah..
    Deze paasboom is geweldig, helemaal mijn smaak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind deze paasboom schitterend. en hij hoeft er toch ook niet uit te zien als 12 in eendozijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is onwijs mooi geworden!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je vogeltje zo leuk.
    Groetjes sandra
    sandracreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.