zondag 12 mei 2013

Fijne moederdag en uitslag van Give away

Goedemorgen allemaal op deze herfstachtige moederdag dag.
Hebben jullie genoten van de ontbijtjes al dan niet op bed gebracht, de kinderknutsels [dat zijn de mooiste kadootjes] en lekkere luchtjes.
Ik heb het geluk dat er elke morgen voor mij een ontbijtje [compleet met jus] klaar staat dus dat was geen verrassing meer maar ik geniet er wel degelijk van.
Op de boel met dit sombere weer een beetje op te vrolijke laat ik maar even deze vrolijke tashangers zien, ik heb ze gemaakt van het patroontje van de tashanger clowntje.
[Deze tashangers zijn verkocht]














En dan nu de uitslag van de give away.
Allemaal bedankt voor het mee doen, helaas heb ik maar 1 boekje, eigenlijk 2 maar ik mag er zelf  ook 1 houden en aangezien dat ik het zelf ook een leuk boekje vind doe ik dat dan ook, sorry dames.
Maar de winnaar is Miriam, gefeliciteerd en veel haakplezier.
Geef me even je adres en het boekje komt zo snel mogelijk naar je toe.
Het boekje is nu o.a te koop bij:
Echtstudio, Bol.com  en ongetwijfeld in de diverse handwerk en hobby zaken









Allemaal nog een hele fijne dag.

24 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke clowntjes! Leuk gemaakt weer Claire!
    MIrjam, gefeliciteerd, je hebt inderdad geluk ;-)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne Moederdag vandaag,mirjam van harte!!

    schattige clowntjes:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Mirjam, je hebt idd geluk, veel zelfs;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je tassen hangers. En veel plezier vandaag
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne Moederdag gewenst. Mirjam proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mirjam gefeliciteerd meis!

    Tja mijn kinderen zijn mijn beesies .... die geef ik altijd ontbijt op bed hihihihi

    Je clowntjes zijn wel heeeeel lief :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie hangertjes!! fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke hangertjes!! Fijne moederdag nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HOERA!!!! YES ik heb gewonnen,geweldig het is net alsof ik jarig ben,al die gelukwensen ECHT GAAF heel hartelijk dank Hobbymaatjes,
    Mijn Moederdag kan niet meer stuk.
    En om het vrolijker te maken zijn er de clowntjes,erg mooi Claire.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mazzelaar ben je Mirjam! Gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe haakboek!

      Groetjes Henrike

      (www.eendraadjelos.blogspot.nl)

      Verwijderen
  10. Proficiat Miriam !
    Mooi hangertjes Claire,fijne Moederdag iedereen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Miriam, iedereen een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You need to take part in a contest for one of the highest quality websites
    on the internet. I will highly recommend this blog!


    my website :: Cheap NFL Jerseys

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Miriam!
    En wat een leuke clowntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Miriam! Geniet ervan!
    En je clowntjes zijn supermooi, spijtig dat ze al verkocht zijn :(
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lekkere vrolijke tassenhangers.
    Enne....Miriam, gefeliciteerd.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Miriam van harte!
    Wat een mooie clowntjes zeg!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke clowntjes zeg, ga het patroontje zeker even opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Miriam gefeliciteerd.
    Wat een geweldige leuke en mooie clowntjes lekker vrolijke kleurtjes.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.