vrijdag 31 mei 2013

Give away / Uitslag

Eerder dan verwacht zijn de 250 likes binnen, de winnares van het haak/breiboek is Vera Kooistra,
Vera het boek komt zo snel mogelijk jouw kant op.
Allemaal bedankt voor het mee doen.

Deze haakmuts heeft wederom een haak/brei boek in de verloting, deze keer een zeer toepasselijk boek, namelijk "Maak je eigen Beanie" oftewel, "Maak je eigen muts".
Jullie moeten er wel wat voor doen, het is niet veel maar like even mijn facebookpagina Haakmuts  dan verloot ik bij  250 likes dit leuke boek en wie weet is het het boek voor jou en zit je er aankomende winter warmpjes bij [op je hoofd dan]
Wens jullie voor nu een gezellig en zonnig weekend.


10 opmerkingen:

  1. Ik heb je "geliked" :-)

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk,Ik vind je leuk met mijn FB pagina!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Heb je geliked!
    groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lady ladette vind je leuk!!!

    Kijk jij ook eens op die van mij aub?

    www.facebook.com/ladyladetteglasjuweel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk heb ik je geliked! Ik doe graag mee. Tot nu toe haak ik eigenlijk alleen maar amigurumi's dus dit zou een enorme uitdaging zijn (maar wel heel erg leuk).

    Groet,

    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh, lijkt me echt een supersuper leuk boekje!
    Ik heb je geliked hoor, nog een paar likes te gaan hihi :)

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je geliked!
    Nog nooit een mutsje gehaakt, maar zou het graag eens proberen.

    Groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I think this is one of the most vital info for me.
    And i'm glad reading your article. But wanna remark on some general things, The site style is great, the articles is really nice : D. Good job, cheers

    Take a look at my webpage Cheap Jerseys

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.