vrijdag 24 maart 2017

Mijn eigen plekje...


Ik heb best een ruime hobbykamer maar ik denk toch te veel hobbys om alles goed kwijt te kunnen.
Maar het is weer gelukt om een plekje te maken voor mijn kleur en tekenspullen, het was passen en meten maar het is toch gelukt. Het was ook weer een goede gelegenheid om mijn hobbykamer weer eens goed op te ruimen en uit te zoeken. Het is een heerlijk plekje geworden en ik betrap me er op dat ik nu veel eerder gaat zitten tekenen en kleuren dan wanneer je alle spullen eerst klaar moet zetten, je andere spullen op moet ruimen omdat je bureau leeg moet zijn.
Nu kan ik lekker alles laten staan en gaan zitten teken/kleuren wanneer ik wil.
Heerlijk, ik ben er blij mee.

Goed weekend allemaal en geniet van het zonnetje.
Liefs van Claire

1 opmerking:

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.