vrijdag 28 juli 2017

Wasknijper-rolletjes/ Traag Blog

 Al jaren bewaar ik mijn restjes op wasknijpers, ik vind het makkelijk en overzichtelijk.
Ik stop alles in een grote doos en van tijd tot tijd vul ik mijn restjes voorraad aan.
Afgelopen dagen heb ik weer een behoorlijk aantal restjes op de wasknijpers gerold, deze gaan over een paar weken mee op vakantie. Ik hoef me dan in ieder geval niet te vervelen.
Inmiddels heb ik ook een aantal mooie suggesties gekregen over het aan elkaar maken van de granny's. Ik ga ze allemaal uitproberen en neem dan een besluit welke het gaat worden.

Even iets heel anders, hebben jullie er ook zo'n last van het traag Bloggen, soms duurt het en duurt het voordat je een stukje tekst of foto kunt plaatsen, je moet er echt tijd voor uit trekken, niet fijn op deze manier.
Het ligt niet aan mijn internet want ik heb met andere dingen totaal geen probleem, het is steeds alleen  het Bloggen wat problemen geeft, Wie heeft dit ook en weet misschien een oplossing, ik hoor het graag.
Goed weekend allemaal.

10 opmerkingen:

  1. De restjes zitten bij mij ook op wasknijpers..makkelijk..Fijn weekend..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat het traag gaat heb ik niet zo'n last van.
    Waar ik wel last van heb is dat ik niet via de tablet kan bloggen. Ik kan er wel op maar ik kan geen foto's laden terwijl de tablet vol staat met foto's.
    Als ik met de laptop aan mijn blog bezig ben heb ik nergens last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een goed idee zeg, of eigenlijk 2 goeie ideeën.
    Zowel de wasknijpers, staat ook nog eens leuk, als deze doos meenemen op vakantie, altijd wat bij je en neemt niet veel ruimte in.
    Fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The difference between successful people and those who fail is not in strength, knowledge or understanding - but in will. vòng đá tourmaline hồng, nhẫn vàng đá ruby đỏ

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.