zondag 10 september 2017

Warme vakantie sloffen.

Gelukkig heb ik mijn nieuwe warme sloffen meegenomen op vakantie en niet alleen meegenomen, ik heb ze ook nog aan ook want het is echt niet warm.
Ik durf bijna niets te zeggen over het weer gezien de hele orkaan-toestand in de wereld, wat natuurlijk ook vreselijk is.
Feit is wel dat wij het toch graag een beetje warmer wilde hebben op onze vakantie en ik nu blij ben met mijn warme sloffies.
Patroon van sloffen is een eigen patroon.

Fijne week
Liefs van Claire

13 opmerkingen:

  1. lekkere warme vrolijk gekleurde voetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas is het opeens herfst. Maar gelukkig hebben wij hier geen orkanen en overstromingen. Jouw sokken zien er vrolijk en lekker warm uit. Ik hoop dat je toch van je vakantie geniet ondanks het kille weer.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is zeker herfst, vorig jaar om deze tijd een hittegolf. Maar we zeuren niet want je kunt er toch niets aan doen. Laten we maar blij zijn met wat we hebben want het is hier maar een beetje regen en een beetje wind vergeleken in andere werelddelen.
      We genieten zeker van onze vakantie want het fijn en gezellig maken moet je toch echt zelf doen.

      Verwijderen
  3. Hartstikke leuke sloffen, maar eigenlijk een beetje jammer dat je ze op vakantie nodig hebt.
    Hopelijk blijft het een beetje droog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is inderdaad jammer Antoinette, maar ook wel een mooie gelegenheid om even goed uit te rusten en bij te tanken.
      Huis hebben we trouwens uit de verkoop gehaald. Zal je eerdaags even mailen.

      Verwijderen
  4. Herkenbaar, ik wilde vanmorgen op mijn IG iets zeggen over de wind en dacht ook: tja, in o.a. Florida is het pas winderig!
    Je sloffen zijn heel leuk! Lekker warm denk ik en toch nog niet helemaal in de herfst tinten (ik hou de zomer graag zo lang mogelijk vast 😊🤗)

    Geniet van je vakantie!

    Lieve groet,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies, je durft en mag eigenlijk niets zeggen over het weer vergeleken bij andere landen is het hier prima.
      En inderdaad we blijven de zomer vasthouden al is het maar door een zomers kleurtje wintersloffen :-) Dank je wel.

      Verwijderen
  5. Ik gun je wel een graadje warmer hoor maar ja ik kan het weer ook niet beinvloeden.. Wel fijn dat je sulke lekkere warme sloffen bij je hebt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is lief Dinah, het mag van ons ook wel een graadje warmer zijn. Maar ja je kunt er niets mee, hopelijk krijgen we nog een paar mooie dagen. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je zulke leuke sloffen hebtnis het toch helemaal niet zo erg dat het zulk slecht weer is.....?!!
    Wat zijn ze leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tsjah...dat weer doet lang niet altijd wat we graag wensen. Je hebt in ieder geval warme voeten in vrolijke sloffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.