zaterdag 20 januari 2018

Allemaal kleurtjes


Tot nog toe is het gelukt om allemaal verschillende granny's te maken. Ben benieuwd hoe lang ik dit vol kan houden. Ik heb heb nog wel een flink aantal kleurtjes op voorraad maar ik moet er ook nog veel, heel veel maken. Maar we gaan het zien hoe het uit pakt, het zal ook nog wel even duren voordat deze af is want ik ga eerst een andere deken maken die mooi kleurt bij onze nieuwe bank. Ik ga de kleurtjes van de Woodland blanket van Attic24 gebruiken, zij maakt altijd zulke mooie en warme kleurencombinaties.
Dus voorlopig kan ik nog wel even vooruit. Maar het belangrijkste is dat ik eerst deze week de 30 mutsjes op de post kan doen, komt goed allemaal. Goed weekend allemaal.

13 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel vrolijk uit! En de woodland blanket ziet er ook heel mooi uit! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ja ik vind de kleurtjes van de Woodland blanket ook geweldig. Deze lapjesdeken is een tussendoor projectje voor als ik even niks te doen heb....:-)

      Verwijderen
  2. Oh wat Leuk!!
    Ik ben ooit ook begonnen aan granny's haken. Ik wilde restjes opmaken, die ik niet meer gebruikte. Wilde er een deken van maken, maar eigenlijk passen al die kleurtjes niet bij mijn inrichting.
    Ik denk dat ik er nu een tas mee ga bekleden. Maar voorlopig haak ik nog even lekker verder met de granny's.

    En antwoord op je opmerking op mijn blog......NATÚÚRLIJK mag je inspiratie op mijn blog opdoen, daarom blog ik juist, om mijn creaties te laten zien en ook om mensen ideeën op te laten doen!
    Dus jaaaaaa, kijk maar lekker en dan gauw aan de slag!
    Trouwens, ben wel jaloers, want jij hebt een "fuse"😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak deze ook van restjes hoor Daphne, op een gegeven moment had ik zoveel liggen dat ik dacht zonde om weg te gooien maar vaak te weinig om nog echt iets van te maken. Dus nu doen we het maar zo.

      Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nog niet veel met de fusetool heb gedaan, ik ben nog met een groot haakproject bezig en dat moet deze week klaar zijn dus dat moet eerst gebeuren en dan daarna ga ik echt aan de slag.
      En ik zal regelmatig een kijkje nemen op je blog voor inspiratie want je maakt altijd zulke mooie dingen en ook vooral kaarten.
      Liefs van Claire

      Verwijderen
  3. Dat zal een vrolijke deken worden! Succes met al je bezigheden.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ja ik denk ook wel dat het een fleurig geheel is als de deken uiteindelijk klaar is. Maar het zal nog wel even duren, ach ook leuk om straks als het mooi weer is buiten te gaan zitten doen. Groetjes van Claire

      Verwijderen
  4. Het is al een vrolijke gekleurde berg granny's. Goed idee om het haken van granny's even af te wisselen met een andere deken. De kleuren van de woodland deken zijn echt prachtig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben ook dol op de Woodland kleurtjes, zo mooi en warm. Ik kan niet wachten om er mee te beginnen. En deze lapjesdeken doe ik er tussendoor, je moet tenslotte in beweging blijven anders roest je vast [al zijn mijn handen dar niet altijd blij mee]. :-)

      Verwijderen
  5. Gezellig al die kleurtjes en het gaat vast lukken om nog niet gehaakte kleurcombinaties te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb nog heel veel rest materiaal liggen Paula en alleen al het uitzoeken en kleuren schema's maken is al leuk om te doen en kun je veel variaties maken. Groetjes van Claire

      Verwijderen
  6. wat zien je granny's er heerlijk vrolijk uit! Een grannydeken stat ook nog op mijn to-do-lijstje (samen met nog 100 andere dingen, hihi).
    Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat dat toch is bij ons vrouwen, we willen altijd meer doen dan dat we eigenlijk aan kunnen. Maar ik kan je zo'n heerlijke gekleurde granny deken aanraden om te maken, nooit saai en steeds weer ben je benieuwd hoe zo'n granny weer onder je haaknaald uit komt en daardoor haakt het ook nog best snel. Ik kan je wel aanraden als je er mee begint dat je gelijk de draden afhecht anders moet je dat nadien nog doen en dat is zo balen, voor mij wel tenminste.
      Groetjes van Claire

      Verwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.