zondag 8 juli 2018

Lekker buiten...


















Zo mijn/onze vakantie zit er voorlopig op, misschien in het najaar nog even maar waarom zou je weg gaan als het zulk mooi weer is en je lekker bij jezelf in de tuin kan genieten.
Nog wel, want er staat een verhuizing op stapel want geheel onverwachts hebben we een huis waar we over 3 weken de sleutel van krijgen en we dus aan de slag kunnen. Maar daarover later meer.
In de tussentijd probeer ik mijn bestellingen af te maken zodat ik mijn handen vrij heb wanneer de verhuizing daar is.
Dus ga ik zo de tuin in met mijn mutsjes om deze af te maken. Ik maak deze voor een gemeente die ze cadeau geeft bij een geboorteaangifte.
Nog precies 100 oren dan kunnen de mutsje in elkaar gezet worden. Ik vertrek dus lekker naar buiten met m'n bolletjes wol en super fijne wolbak van de #Zeeman waarin de wol mooi schoon blijft en je ook gelijktijdig met meerdere kleurtjes kunt werken, heel fijn. Ik wens jullie een fijne en warme zondag. En voor degene die nog op vakantie gaan, een hele fijne vakantie.

8 opmerkingen:

  1. Een plotselinge verhuizing: pittig en leuk. Goed idee om bestellingen weg te werken. Dan heb je jouw handen vrij voor het klussen in het nieuwe huis.
    Wat een handige wolbak.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Margaret, het moeilijkste van de verhuizing is de hobbykamer leeg halen en sorteren, maar komt goed.
    Die wolbak is zo super handig, had ik jaren eerder moeten hebben.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee van de gemeente!

    Succes alvast met de aanstaande verhuizing.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook heel leuk van de gemeente, ik lees ook uit de reacties die ze krijgen dat de ouders het ook heel leuk vinden en het zeker gewaardeerd wordt.

      Verwijderen
  4. Sjonge jonge, wat een productie.
    Ik weet van mezelf dat ik niet van lange projecten hou, daarom vind ik dut extra knap van je.
    Lekker nog even ontspannen haken en dan je richten op de verhuizing.....spannend maar ook wel weer heel leuk denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet ook het verstand op nul zetten en blik op oneindig want ik maak anders ook nooit van die langdurige projecten. Maar ik ben deze uitdaging aangegaan dus moet ik het ook waar maken. Maar er zijn ergere dingen dan nu lekker in de tuin zitten en haken. :-) De aanstaande verhuizing is zeker spannend maar ik blijf het lastig vinden om hier weg te gaan. Maar ja, het is niet anders, ik verheug me er maar op dat ik straks een prachtige hobbykamer krijg.

      Verwijderen
  5. Wauw, goed bezig! En succes met de verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een klus, al die oortjes haken en aannaaien. Nog maar even doorzetten! Maar wel heel leuk als zoiets gevraagd wordt. Al die babietjes met jou mutsjes op. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.