dinsdag 11 oktober 2011

Give Away

Het duurde een beetje langer dan de bedoeling was maar ik was even uitgeteld, maar nu gaat het weer goed dus eindelijk kan ik jullie mijn give away laten zien. In een vorig blog heb ik jullie al een sneak preview laten zien, ik heb toen ook gevraagd wat jullie dachten dat het zou gaan worden, 42 reacties zijn er op gekomen met maar 1 persoon die het exact geraden heeft. Gerrie van In het rose huisje heeft het goed geraden, zij was de enige die Geisha zei. (Gerrie stuur me maar even je adres). Sommige zeiden wel, een popje uit de banner of het logo, iemand noemde ook Chinees popje, maar het is toch echt een Japans popje, of te wel een Geisha.
Dus er blijven nog 2 Geisha's en 2 buttons over om te verloten, wil je ook kans maken op deze leuke (mag ik toch wel zeggen:-) give away wordt dan volger en laat even een reactie achter, een berichtje op je blog zou leuk zijn. Het patroon komt hier vandaan.
Je kan mee doen t/m15 november.





































155 opmerkingen:

  1. Wat een schattige geisha's zijn het! Ik doe graag mee. Knap gemaakt ook! Ik kom er maar niet aan toe om iets anders te haken dan een plaid. Ik zal een linkje op m'n blog zetten. Groetjes Carolien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuke geisha's heb je gemaakt....SUPER
    Ik doe graag mee, want wie wil er nou niet zo'n echte Haakmuts creatie aan haar tas hangen...IK WEL
    Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog
    Gerrie Hartelijk gefeliciteerd met je prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij worden de give away's steeds leuker!
    En inderdaad wie wil er nu niet zo'n Haakmuts creatie aan haar tas hebben hangen.
    Ik in ieder geval wel!

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes, heel erg leuk en mooi gemaakt!! ik doe graag mee met de give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Te schattig! Ik doe heel erg graag mee... Mijn tas voor het werk kan wel wat moois gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, zo schattig, dat kan ik niet weerstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk zeg. Ik doe graag mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IK BEN VERLIEFD!!!!
    Sinds een week, heb ik na een pauze van zo’n 30 jaar het haken weer opgepakt!
    Dit is gekomen, doordat een collega een tweetal maxi houten gelukspoppetjes had.
    Na een speurtocht op WWW kwam ik dus bij de gehaakte gelukspoppetjes uit en dat wilde ik dus ook!

    Na de benamingen en de bij behorende handelingen weer een beetje onder de knie te hebben gekregen, heb ik tot op heden al strikjes, vlindertjes, 2 kleine beertjes, een mobieltasje en een pinguin gehaakt!

    En wat staat er als volgens project op de planning? Jawel, de gelukspoppetjes! De bedoeling waren de gewone, maar ohhh, wat zijn die Geisha’s lief, mooi en super om te zien!
    Mocht ik de gelukkige worden voor een give-away, weet ik zeker dat zij een heel goed en liefdevol tehuis zal gaan krijgen en… met in de toekomst misschien nog veel meer Geisha’s!

    Groetjes Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die popjes zien er zo schattig uit, ik wel er wel eentje van! Zal ook een link posten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er echt superleuk uit! Héél mooi gemaakt!
    Ik doe natuurlijk graag mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze weer prachtig, natuurlijk willen we er daar allemaal wel 1 van...dus ik waag een gokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, wat zijn ze mooi geworden!! Dat had ik er echt niet van kunnen maken.
    Ik doe graag mee!! Ik zal morgen een link posten op mijn blog: www.ollebolenmuis.blogspot.com
    groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh, ook ik doe wel heeeel erg graag mee!!
    Ze zijn echt zooo schattig!
    Echt zo'n vriendinnen deel must have!
    Te lief! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. TOTALLY IN LOVE HERE!!!!

    Wat een schitterende poppetjes .... WOW!
    Tuurlijk doe ik heeeeel graag mee!

    Zo graag dat ik een half uur heb zitten prutten hier op de laptop hahahahahaha om je link + foto op mijn blog te plaatsen (ik kom pas kijken in blogland hihihihihi). Maar het is gelukt!!!!! Je link staat er meis!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze schattig!!
    Knap hoe jij dat doet.

    Ik ben eindelijk aan het beertje begonnen,maar het valt wel, maar niet mee!!
    Vandaar dat ik steeds meer bewondering voor je krijg!!
    Ik doe niet mee, maar wens iedereen veel succes toe.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind ze super schattig en doe dan ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ja ja ja ik doe mee, ze zijn super! ik heb er eens een gekocht die heerlijk aan mijn tas bungelde..en zomaar ineens was ze foetsie, mocht ik winnen, dan krijgt ze een persoonlijke bodyguard!

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, die zijn leuk,erg leuk daar wil ik wel een kansje voor wagen en natuurlijk zet ik je link op mijn blog.Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik volg je blogje al een tijdje maar ik heb zelf geen blog . De poppetjes zijn superlief , daarom waag ik toch een kans bij deze give away , groetjes uit Turnhout (Belgie) Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat mooi gemaakt...ik volg je nu ook al weer tijdje en je maakt echt hele leuke dingen,mijn complimenten daarvoor.
    ik zou er ook graag een willen winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I can take part in the raffle? I'm from Russia:) I really like your toys!
    Natashka, http://natashka-joy.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zijn ze mooi geworden. Ik ben helemaal weg van die kleuren daarom doe ik ook graag met je give away mee.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super zijn ze geworden zelf de kleinste details als een bloementje in het haar .super gemaakt.
    Doe graag mee ,en je mag zeker zeggen leuke candy ,ik vind hem superleuk.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zijn erg leuk geworden.

    Groetjes,
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, wat zijn die leuk zeg! Dat had ik er nooit uitgehaald, maar ja, nu je ze op de foto ziet klopt het natuurlijk wel! Is het een patroontje van jezelf?

    Fijn dat je weer klaar bent met uitgeteld zijn en dat je je weer beter voelt! Ik miste je blog berichtjes al een beetje. Welkom terug!
    En gefeliciteerd voor de winnares!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. In een woord geweldig!
    Volg je blog al een lange tijd en je maakt geweldige dingen.
    Ik zou graag kans willen maken om zo'n leuke geisha als tashanger.

    Groetjes
    Merve

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Claire,

    Ik kwam per toeval op je blog terecht, wat een gave dingen haak jij zeg! Echt heel knap. Ik ga je volgen vanaf nu, erg leuk om dit soort dingen te zien. Zelf werk ik vooral met vilt met soms een klein gehaakt bloemetje, maar dit zou ik nooi voor elkaar kunnen krijgen hoor.
    Ik doe graag mee met je give away (als ik nog niet te laat ben) ;)
    Groeten,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een superleuke geisha's :) Ik doe ook graag mee en zet nog een linkje op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke give away!! Ik doe graag mee hoor!
    Volger ben ik al een tijdje van je.
    Ik ga het ook even melden op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wow zeg, die zijn mooi!! ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zijn ze toch super leuk. Volger was ik al, ik doe graag mee met je give away. Hij staat inmiddels op mijn blog.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ow, wat ontzettend leuk! Ik wil ook graag een kansje wagen.
    Liefs MamaWendy
    (kan niet reagern met bloggeraccount, dus dan maar anoniem)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee! Ik ben zot van die poppekes...

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat ziet er leuk uit, ik waag ook een gokje!!!
    Groetjes Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi, hoi, Ik wil ook mee doen. De Geisha´s zijn erg mooi!!! Je staat al op m´n blog bij de favoriete.. groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ze zien er erg leuk uit. Dus wil ik ook ook een kans maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ohh vind ze zooooo schattig dus doe heel graag mee met jouw give-away... heb er zelf ook een dus komt gerust even langs hobbelen bij me...cozzjewels.blogspot.com
    dank je wel voor deze leuke kans
    groetjes hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ja, ik ben he-le-maal verliefd! Wat zijn ze mooi, je hebt het echt prachtig gemaakt!!!

    Helemaal super!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ik doe mee, dit is te leuk gemaakt.... ik zet je op mijn blog. succes verder met de give-away. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh wat zijn ze mooi !!! Ik maak graag kans (en loop stiekem al te fantaseren wat ik op ga leuken met zo'n mooie geisha).
    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oooh, ik ben helemaal gek van geisha's en probeer sindskort ook het haken weer op te pakken.
    Zou helemaal geweldig zijn om er 1 te mogen winnen!
    Heb nog geen eigen blog, zit in de planning.

    groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi,

    Die zijn echt superleuk! Ik doe heel graag mee!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Die zijn echt heel leuk. Daar wil ik graag aan mee doen om zo'n mooie geisha in mijn bezit te kunnen krijgen. Succes met je werkjes.
    groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik zou heel graag meedoen met de give away ...volger was ik al ...

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Kwijl kwijl hijg hijg.....ja ik wil meedoen !!! Ze zien er beestig cool uit. Dus volgers was ik al effe en een linkje op mijn blog is zo gepiept ;-)
    Liefs,
    LittleBe

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hallo Claire,
    Ik ben zojuist volger geworden, omdat ik al geruime tijd je maakseltjes op amigurumiforum bewonder en ik heb zojuist een reaktie gegeven op je geisha's. In 1 woord schitterend. Ik waag me er niet aan, want ik heb jammergenoeg artrose,en dit is net even te klein. Ik heb me nog nooit opgegeven om een give-away te krijgen, maar nu doe ik het. Als je dit ziet word je hebberig. Ik kijk nu al uit naar je volgende creaties.
    Hartelijke groetjes
    Elly Geenjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wat zijn ze leuk geworden.
    en wat fijn om te lezen dat je weer wat opgeknapt ben.
    blijf het wel rustig aan doen.
    ik zou ook graag meedoen met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Zo..., wat een enthousiasme. Maar dat is geen wonder met zo'n prachtige give away. Nou, ik waag ook een gokje hoor..., wie weet!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke geisha's! Daar wil ik graag een kans op maken! Ik zal een linkje op mijn blog zetten! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wat zijn ze prachtig dus ik wil meedoen!!!
    groet iris

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ze zijn echt beeldig geworden.ook ik wil hier wel graag mee showen.
    martha

    BeantwoordenVerwijderen
  52. whoewhoepiedoe i want this give-away to!! haha ik ben al volger , ze zijn zo cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. wauw die zijn gaaf. Ik wil graag meedoen en een kansje wagen. groetjes JoJo

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Leuk leuk leuk leuk dus wil ik graag een gokje wagen om deze mooie prijs te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  55. dat zij twee reacties sorry maar de eerste keer lukt het niet om te plaatsen via google account dus nog een keer probern toen lukte het wel. Sorry was niet de bedoeling

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat zijn ze mooi!! En fijn dat het gelukt is! Ik mail je gauw! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  57. awel, ik ga toch ook mijn kans wagen want dat zijn toch wel heel mooie Geisha!
    Ik zet een linkje op mijn give-away pagina ook en volger ben ik uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ze zijn wel heel erg leuk, mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een enige, schattige geisha's! Ze zijn erg mooi gemaakt! Natuurlijk doe ik mee met je hele leuke Give Away! Volger was ik al! Ik volg je graag, je hebt een mooi blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow!Geweldig mooi....ik wil wel een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ooo... wat veel reacties ;-) nou ik ga toch maar een kansje wagen.
    Wie wil dit nu niet winnen? ze zijn echt super mooi!
    Ik zet een linkje op mijn weblog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat leuk, die poppetje ... geisha's weten we nu. Ik doe heel graag mee met je give away, volg je en zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wooow ... hier wil ik ook wel mijn kansje wagen ...
    Volger was ik al ... en zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. zijn echt heel leuk !! probeer het ook, zal nog volger worden. gr twink

    BeantwoordenVerwijderen
  65. OOOOhhhh wat mooi! Ik zou zo graag kunnen haken maar het lukt me niet. Dus doe ik maar mee met deze give away maar tips naar boeken of sites of filmpjes om te leren haken zijn zeker welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een prachtig trio deze geisha's. Ik doe graag mee met je give away! 15 november is mijn geboortedatum, dus zou een leuk verjaardagsverrassing zijn ;-) Volger ben ik al een tijdje. Ik zal zo z.s.m. een vermelding op mijn blog zetten naar deze lieve popjes.

    Groet,

    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een schatjes deze geisha's, en zo mooi gemaakt! Natuurlijk zou ik er heel graag eentje willen hebben!
    Ik wilde morgen sowieso een berichtje op mijn blog plaatsen over je uiltjesbuttons, maar zal er meteen nog een link naar deze give-away bij zetten.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een leuke blog en wat een leuke geisha's.
    Ik doe graag mee aan de give-away!

    Keep up the good work!

    Groetjes, Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een schattige geisha's, echt leuk.
    En natuurlijk wil ik ook mee doen met je give away. Zal ook even een link plaatsen.

    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een schatjes, heel erg leuk en mooi gemaakt!! ik doe graag mee met de give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Zoo leuk zeg, ik ben net begonnen en heb mezelf links haken aangeleerd, was op zoek naar leuke patroontjes en toen kwam ik hier....fantastisch zeg....dat duurt wel even denk ik voordat ik dat kan!

    Ennuh give it away, wie wordt daar niet blij van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik doe graag mee met de giveaway de geisha's zijn geweldig
    Staan nog op mijn verlanglijstje om een keer te maken, maar krijgen is natuurlijk nog leuker ;)

    Groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  73. wat een supermooie geisha's! we doen graag mee & gaan direct wat reclame voor je maken! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  74. ziet er super mooi uit. Ik zou graag willen winnen! Ik ben meteen even volger van je blog geworden en ik heb je bij mijn favorite blogs gezet op mijn Blog (craftyrabbitje.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ooh wat leuk, ik ben gelijk volger geworden en heb een link op mijn (nieuwe) blog gezet. (http://oepsies-shop.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Super cute ! Die had ik nooit kunnen raden
    Hopelijk maak ik kans ;-)
    Grtjs Hellen
    (hellensenden at hotmail dot com)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een ontzettend leuke sleutelhanger, ik doe graag mee met de give away!

    tessabakker0505@msn.com

    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oeh wat zijn ze leuk! :D Ik heb een mini-geisha op mn arm (tattoo); ze lijkt er wel op :)
    xo,
    wink

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik waag ook mijn kans. Ik kan wel haken, maar voor zoiets heb ik geen geduld. Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Voor het eerst aangedurfd om iemands blog te volgen. Heb er altijd schrik voor gehad omdat ik niet precies weet wat er dan gebeurt.
    Maar omdat ik die geisha's echt zo tof gehaakt vind, heb ik mijn computerschrik overwonnen en die volgerslink aangeklikt. En nu maar op hoop van zegen voor de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ze zien er echt lief en grappig uit! Héél mooi gemaakt!
    bij deze wil ik graag doen mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wow ik wil wel graag meedoen,dit zou een mooie aanvulling zijn op de geisha kamer van mijn dochter...

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Prachtige creatie Claire!! Echt heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ihania ! Haluan mukaan arvontaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Oh die zijn super leuk!! Ik had totaal geen idee bij de previeuw van wat het zou worden.
    Ik zet zeker een berichtje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hoe krijg je het voor elkaar. Helemaal leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hoi Claire, ik twijfelde eerst om mee te doen, omdat ik zelf haak, dacht ik een ander meer kans te geven.
    Maare ze zijn zo vreselijk leuk en zo mooi gehaakt en afgewerkt,dat ik mezelf afvraag of ik ze zo mooi zou kunnen maken. En daarom waag ik toch graag een kansje.
    Ben benieuwd of ik geluk heb......Groetjes Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  88. hoi. erge leuke geisha`s en ik wil zeker mee doen aan deze give away.
    groetjes joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Super leuke give-away! Ik doe mee!! Wie heeft er nu niet een geisha nodig?
    Ik zet een linkje op mijn blog, ben al volger!!
    Succes met het verloten.
    Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik ben verliefd ....
    Mag ik meeloten ??please !!!!
    Heb geen blog, maar ben wel volger ..

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wauw, die zijn mooi gemaakt, en wat prachtig afgewerkt, ik doe graag mee met deze give away!
    groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hi,
    Wat maak je een leuke dingen, ben er soms jaloers op. Ik wil graag meedoen met de give away. Ik vind het alleen zo hebberig klinken..........

    Groetjes www.ienshandwerk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  93. ik volg je al een hele tijd en wil graag mee doen aan deze winactie .! wat een geweldig schattige poppetjes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  94. super leuk, heb gekeken waar jij het patroontje vandaan hebt kun je alleen met paypall betalen : ( maar ja waag ik zo een gokje gr caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Alles is al gezegd in de onderstaande 102 reacties, maar recht uit mn hart komt er nog bij: Wat onwijs leuk!!! Groetjes, margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik had al een linkje geplaatst, was alleen hier vergeten wat te schrijven: wat zijn ze schattig en juist zo leuk aan mijn tas of sleutelbos!!!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Je hebt al veel reakties maar ik doe ook nog graag mee met je give-away. Zo schattig zijn die poppetjes.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat een geweldige poppetjes ben er helemaal weg van.
    Ik spaar japanse poppetje en vind deze helemaal geweldig.

    Ik doe graag mee en ga gelijk ook een berichtje op mijn blog plaatsen.


    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Superleuke giveaway, ik doe graag mee!! Ik las je blog al wel maar volgde nog niet, nu wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wat een enige give away!
    Ben dol op geisha's, heb er heel veel gevouwen met origami papier.

    Fijn weekend,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ben net terug van vakantie en heb de vogeltjes button een paar maal gemaakt ,erg leuk om te haken
    natuurlijk wil ik mee doen met de give away
    hartstikke leuk zo'n geisha aan de sleutelbos van mijn man ha ha
    groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik zag je berichtje bij mijn give away, en inderdaad zijn er veel kanshebbers, maar lang niet zo veel als voor jouw give away, haha!! Desalniettemin waag ik een kans, want jouw geisha's zijn wel heeeeeel erg leuk.....
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  103. ik doe graag mee !
    ze zijn echt zo geweldig !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wat een leuke give-away. Die wil ik natuurlijk ook graag winnen.
    Dus ik ga je volgen (ook omdat je een leuk blog hebt en leuke dingen maakt) en ik zet je give-away op mijn blog aankleedpopje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Waaaaaauwwww!!!! Zo mooi! Ik ding mee naar die prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wauw wat zijn ze mooi. Ik ben helemaal gek van geisha's dus ik ding graag mee naar deze geweldige prijs!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wat een dotjes en wat mooi gehaakt. Ik kwam via via op jouw blog en ik vind hem erg leuk en doe graag mee. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Heel mooi, graag doe ik mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wooow, mooie popjes en héél veel reacties (logisch natuurlijk voor zoveel moois). Ik wil ook graag mee doen en wordt onmiddellijk volger. Ik plaats een berichtje op mijn blog. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

    Op mijn blogje loopt een give-away tot 4 november. Neem gerust een kijkje en doe mee!

    Groetjes,

    Anja
    http://sterretje-sam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Waaauuuwww wat veel reacties zeg... en das niet zo gek, want je werk is fantastisch!!! Ik heb veel gehaakte geisha´s gezien... maar niet zo mooi, en echt als deze... zo mooi in detail, en zo mooi afgewerkt.. Ik doe heel graag, ondanks de mini kans, een gokje om zo´n fantastische mooie geisha te winnen..
    Fijne dag vandaag!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Wat een geweldige geisha's! Ik doe heel graag mee en zal je give-away linken op mijn blog.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  112. wat ontzettend lief - ben bijna jarig - lijkt me leuk om zo'n kadootje in de brievenbus te vinden :)
    ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Wat een leuk kadootje. Ik doe graag mee je link staat op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wat een schatjes die Geisha. Ik zal het ook op mijn blog plaatsen en volger worden.

    Groet Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  115. O, wat zijn ze mooi! Daar zou ik er graag één van aan mijn tas hangen!

    Groetjes,
    Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ik zou heel graag volger bij je worden maar ik kan me niet aanmelden. Ik krijg steeds een foutmelding, een illegal URL?
    Hopelijk mag ik toch meedoen aan de Give Away, mijn dochter van 16 jaar is helemaal weg van alles wat Japans is, o.a. Japans tekenen, Amiguri, en natuurlijk Geisha's. Het zou reuzeleuk zijn als ik zo'n Geisha voor haar mag winnen!
    Groetjes van Anja
    www.paarsedraad.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Oei, wat heb je al veel aanmeldingen zeg! Maar ik waag ook graag een gokje, want deze ziljn te leuk om te laten lopen. Ik zet een linkje op mijn blog "merels en musjes". Misschien ken je het? Het is een verzameling van allerlei inspirerende ideeën van anderen. "Pronken met andermans veren" noem ik het ;)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Wat een schattige Geisha's! Natuurlijk doe ik graag mee. Ook al is het Japans, ik vind het ook een beetje Chinees. Wij wachten al een poos op een telefoontje om ooit ouders te mogen worden van een klein Chinees meisje of jongetje. Dit poppetje kan misschien geluk brengen!
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik vind ze zeer mooi, dus ik doe heel graag mee!
    Groeten Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  120. pieuw ik ben de 128e persoon die kans wil maken op de prachtige Geisha's :-) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Hallo Haakmuts,

    Wat zijn ze mooi, je geisha's. Ik doe graag mee met de give a way. Het kan nog net. Als ik de gelukkige ben, zal mijn dochter haar vast inpikken. Wel spannend hoor.

    Groetjes Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Ze zijn fantastisch mooi. Ik wil zeker mijn kans wagen. En volger worden, daarvoor moest ik zelfs niet overtuigd worden...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Неужели это действительно можно выиграть! Потрясающе!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Wat zijn ze leuk.
    Waag ook een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Wat zijn ze mooi, dat ik dat heb gemist! Ik doe mee!
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wat een super gave give-away, ik doe graag mee!

    Liefs,
    Hanneke(maakt)

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Ik doe ook graag mee, wat een superleuke geisha's!
    Leuke etsy-shop ook waar het patroontje vandaan komt, ook die heb ik meteen in m'n favorieten opgeslagen om later eens wat beter te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ze zijn super cute, ik zou er graag een aan mijn sleuthangers zien bungelen, dus ik doe zeker weten mee.

    xxM

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Ik sta telkens weer vol bewondering te kijken naar al die leuke frutsels die er tevoor schijn komen. Er is een wereld voor me open gegaan. Wat mooi allemaal. Knap dat jullie dat kunnen. Nu heb ik me voor genomen dat ik in de lente, me ook eens op die frutsles ga gooien. Ik ben er al wel eens aan begonnen, maar geraak altijd helemaal in de knoop. Ik denk dat dat komt omdat mijn hoofdje vol zit met allerlei andere beslomeringen, waar ik hopelijk tegen de lente, mee zal kunnen leven.
    Ook dat er zoveel onder jullie zijn, die een eigen blog hebben, vind ik ontzettend knap. Ik wil dat ook, maar op dit moment kan ik het geduld niet opbrengen om er aan te beginnen. Maar ooit, wie weet wanneer, kunnen jullie ook al mijn creaties komen bewonderen. Tot die tijd, kom ik gewoon lekker genieten van al het moois dat jullie telkens weer bieden.
    Bloemenvrouwtje

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ik doe het toch! Lang getwijfeld, maar ik wil graag meedoen voor deze geweldige Japanse popjes. Patroontje van een soortgelijke geisha heb ik al heel lang op mijn to-do-list staan. Maar voorlopig zal ik er nog wel niet aan toekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  131. wat een leuke geisha poppetjes ze zijn echt schattig. wil graag mee doen met de giveaway vind het heerlijk om op je blog rond te snuffelen zo veel leuke spullen en zo veel leuks te vertellen ga zo door.

    liefs annette

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Wauw die zijn superleuk zeg. Ik doe heel graag mee.

    Groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Wat een schattige Geisha, ik doe graag mee met je give-away. Eigenlijk klikte ik ergens op een blog waar een foto van je lieve kleinzoon opstaat met de tekst 'haakmuts' en ik maar kijken of hij een gehaakt mutsje had ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Oh deze zijn schattig zeg! Ik doe heel graag mee met deze give away!

    groetjes.. Petra ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wat een leuke geisha's zeg. Ik doe ook graag mee.

    Groetjes, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Oh wat zijn ze leuk zeg! Heb net het patroon van je beschuit besteld, die vind ik helemaal geweldig! Nou nog kijken of ik het ook zo mooi kan krijgen... Maar ik doe graag mee aan deze give-away!
    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  137. HOI, wat een schatjes, ik doe mee hoor!!!!!!!!!
    Veel succes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Op de valreep! Ik doe toch maar mee :) Pas het patroon van de beschuit sleutelhanger binnengekregen en ik ook de andere beschuit bestellen. Ik vind het super allemaal. Gefeliciteerd en groet

    BeantwoordenVerwijderen
  139. ze zijn erg leuk. de geisha's. ik doe graag mee. ik zet een linkje op mijn blog en ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ik volgde je blog al een tijdje via google reader, maar ben nu officieel volger geworden.
    Ik vind dat je super leuke dingen maakt, en maak ook graag kans op deze sleutelhanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Hoi Claire, Gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Eerst dacht ik dat je zelf net bevallen was en vond het al heel bijzonder dat je alweer aan het bloggen was geslagen. Toen (met een zucht van opluchting) begreep ik dat het om een kleinkind ging. Niet minder bijzonder!

    Ik doe graag mee met de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Hoi Claire, als volger wil ik ook mee doen met jouw give-away, al wordt de kans wel klein met al 150 reacties! Enne nog gefeliciteerd met je kleinzoon, wat een lekker ventje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Vind het super popjes een kleine geisha en lekker rosé kleurtjes ,het zijn echt van die heerlijke hebbedingetjes voor aan je tas ,maar bij mij zou het aan mijn agenda gaan ,want ze zijn veels te lief.
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Ha Claire,
    Voor een "claire original" doe ik graag mee ;-) Wat zijn ze leuk die geisha's!

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Dit is echt een super schattige Give Away!
    Echt leuk om deze aan je tas te hangen!
    Nog veel plezier met het maken van nog meer leuke creaties!

    Groetjes Yentl

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Oef met de hakken over de sloot nog juist volger geworden, die Gheisa is écht FANTASTISCH !

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Super mooi weer, zijn we van jou wel gewend!!!
    Ik doe graag mee en zet een linkje op mijn blog & hyves

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.