zondag 15 januari 2012

Tante Toos op de breitoer.

Poeh, poeh, eindelijk weer eens tijd gehad om een dagje heerlijk te freubelen. Tante Toos lag nog steeds zonder armen en benen en daar was ze niet blij mee. Dus vandaag heb ik haar compleet gemaakt want zonder armen is het moeilijk breien.
Nu zit ze mooi te wezen op een leuk doosje waar ze al haar tierelantijntjes in kan bewaren.
Ook heeft ze een leuk leesbrilletje gekregen maar net als ik zet ze meestal haar brilletje af als ze aan het handwerken is.
Allemaal een fijne week, de mijne is gelukkig niet zo vol gepland als de afgelopen 2 weken, dus lekker meer tijd om te freubelen.




28 opmerkingen:

  1. SUPER...wat een leuk geheel, mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk geheel is het geworden. Ben er jaloers op.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super, heel schattig muisje.
    Mooie dingen maak je altijd, kom altijd met plezier even hier kijken
    Groet Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ze is enig. Krijg gelijk ook weer zin in een muisje maken (lol).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk! Je ziet gewoon hoeveel breiplezier ze heeft!
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig! Zo leuk die muisjes van je! Het muispatroon (het gehaakte exemplaar) dat ik van je gekocht heb gaat onderwerp worden van een heus muizenhuis dat ik samen met mijn vader ga maken. Mijn opa is ooit begonnen met een poppenhuis en heeft het nooit af kunnen maken, daarna hebben alle onderdelen (die klaar waren) en de werktekening jaren bij mn ouders op zolder gelegen. Daar heb ik het weer gevonden en zag er gelijk een geweldig muizenhuis in. Dus kom maar op met meer muisjes! Helemaal leuk!

    Lieve groet,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Tante Toos op de breidoos! Het ziet er weer super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! Krijg er een heel gezellig gevoel van!

    Groetjes, Yvonne

    http://yvonnecreatef.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HEEEEL erg leuk!!! Wat een heerlijke tante Toos. Zo lief ook met die bolletjes wol in haar breimandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het doosje met de muis is superleuk!
    En heel erg schattig.
    Wat een uniek idee.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanks for your visit and your nice comment! An honor for me, because your work is my favorite!!
    I love your blog!
    Kisses from Argentina!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ik kan weer reageren! Ik heb goolge chrome geïnstalleerd en hij doet het! Wat is geweldig!!!! Echt, super!! Ja, mijn tasjes lijken inderdaad een beetje op die pac man popjes haha!
    Fijn om ook weer wat van je te horen (op je blog ;-)
    fijne week! Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super schattig zeg!
    Ik ben helemaal verliefd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben helemaal weg van je muisjes! Ook deze weer is weer geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een schattig muisje is dat zeg!!!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is ze mooi geworden! Super :)

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Owwww wauw wat gaaf waar heb je het patroon van dat doosje wil hem ook maken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een dotje! Met haar breiwerkje op schoot :-D
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  19. goede avond Wat een leuk muisje ik zou graag dat patroontje willen kunt u mij vertellen waar ik die kan kopen
    Met vriendelijke groet Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Er kan er nog eentje bij, proficiat, met al je werkjes trouwens. Ik ga me er ook aan wagen, je hebt me de kriebels gegeven. Kan je me zeggen waar je het brilletje heb gekocht, hobbywinkel? Ik zou er een uil mee willen maken, Bedankt, veel groeten, Nikki
    Bedankt,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.