woensdag 18 januari 2012

Vrolijk Clowntje

Er is me al zo vaak om een patroon van dit vrolijke tashanger clowntje gevraagd en eindelijk is het er dan toch van gekomen.
Ik heb me vandaag opgesloten in mijn hobbykamer en ziedaar de geboorte van een clowntje. Ik heb nu vierkante ogen en kramp in mijn handen, het is een bewerkelijk ding maar ik ben heel tevreden over het eindresultaat. De buik en koppie zijn wat boller geworden dan van degene die hier in het logo staat.
Mijn taak voor vandaag is volbracht en ik ga nu even lekker achterover leunen met een heerlijk glasje wijn.
Voor degene die nog op zijn en dit bericht lezen zeg ik...........welterusten voor straks.

18 opmerkingen:

  1. hij is zoooo leuk! :) echt knap, patronen bedenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig, vrolijk schatje! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die is écht héél mooi, klaar voor Carnaval vermoed ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Ga je dit patroon ook verkopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, hij is echt leuk!!! Wat een leukerd!! Wel lekker uitgeslapen?! ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och wat een schatje,mooie kleurtjes,heel vrolijk.
    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is echt supermooi! Lief en zo'n vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Mijn complimenten. Hij is schitterend. Je maakt echt prachtige patronen Claire. Als ik straks uitgehaakt ben voor de kleine kom ik wat kleine schatten in je winkel kopen.

    Je vroeg me hoe het met me gaat; Gaat goed hoor, ik merk dat ik geen jonge zwangere ben, want ik loop krom van de rugpijn en slaap daardoor slecht maar dat is dan ook alles. Verder geen rare zwangerschapskwaaltjes dus ze mag nog even lekker blijven groeien daarbinnen en vanaf april huppelen we dan samen vrolijk rond.... Hoop ik toch.. hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW...wat mooi gemaakt, en die kleurtjes zijn superleuk
    Daar wordt je helemaal vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi! So cute! I love! Have a nice day! Greetings Riitta Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is schattig maar wat een gepriegel tjonge zeg een hele klus hoor ...... groetssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi en wat een lieve kleurtjes.

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi claire,

    Wat is dit een dotje! Lijkt me een heel gepriegel. Ik heb zowiezo altijd problemen met rondhaken. Weet niet waar ik begonnen ben, en de volgende toer begint! Is daar geen foefje voor?

    Ik heb het patroontje al besteld. Leuk voor mijn kleindochter!! Of voor mezelf als sleurtelhanger!

    Fijn weekend alvast.

    Lieve groet, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.