zaterdag 15 april 2017

Fijne dagen...



Op de eerste plaats bedankt voor jullie reacties op mijn vorige blog, het blijkt nu dat deze dame [nou ja dame] al langere tijd bezig is en dan vooral op marktplaats en Facebookgroepen en met name dan de groepen die over tekenen/kleuren/handletteren en dat soort zaken gaan. Ik ben niet de enige gedupeerde maar waarschijnlijk wel de enige gedupeerde voor zo'n groot bedrag.
Maar goed, ik heb aangifte gedaan en meerdere met mij en hopelijk worden haar illegale praktijken ooit gestopt.
Als waarschuwing geef ik mee dat ze handelt onder de naam Marcella en Roxanne, andere informatie staat in vorige bericht.

Ik wens jullie allemaal hele fijne en gezellige paasdagen.
En hopelijk blijft het zonnetje net zo lekker schijnen als op dit moment.
Liefs van Claire

5 opmerkingen:

  1. Ik heb net een reactie gegeven op je vorige bericht.....
    Maar, wat een TE leuk mutsje heb je hier gemaakt zeg.
    Aaaah, wat een schatje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief mutsje,schrale troost dat je niet de enige bent.... blijft heel vervelend
    toch fijne dagen namens de mingle-mangle dames

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk mutsje, echt schattiger kan niet. Erg dat er zo'n mensen bestaan die anderen bestelen. Je moet maar durven ... bah !!
    Ondanks alles wens jou ik een vrolijk Pasen toe!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uiteindelijk duurt eerlijkheid het langst. Dus ook voor deze oneerlijke dame komt een keer van de koude kermis thuis. Goed dat meer mensen aangifte hebben gedaan.
    Ik hoop dat je ondanks deze narigheid toch fijne Paasdagen hebt gehad.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mijn aangifte (waar niets mee gedaan is) PL2600-2016087226
    Half Nederland is door hun opgelicht maar de politie ziet nog geen verbanden

    mijn naam is Wijnand Schoenmakers en ik heb haar adres (als ze er nog wonen)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.