dinsdag 18 september 2018

Potloopkopjes voor KIKA


Vanwege onze verhuizing en verbouwing kom ik niet toe aan nieuwe projecten. De meeste handwerk en hobbyspullen zijn ook al ingepakt en staan in het nieuwe huis op zolder te wachten tot de zolder helemaal ingericht is als hobbyruimte.
Maar eerst moeten er nog veel andere dingen gedaan worden en is de hobbyruimte als laatste aan de beurt maar het gaat vast goed komen.
Maar omdat ik niet veel nieuws heb vraag ik nog een keer aandacht voor KIKA, ik steun sinds enkele jaren KIKA door de opbrengst van een 3 tal patronen te doneren aan KIKA, te weten 2 series potloodkopjes en het patroon van een kerstengeltje.
Deze patronen hebben inmiddels als een mooi bedrag opgebracht wat jullie HIER kunnen zien.
En aangezien de feestdag alweer beginnen te naderen en deze potloodkopjes leuke kleine cadeautjes zijn voor bv Sinterklaas of de Kerst maar natuurlijk ook leuk als kleine uitdeel cadeautjes laat ik ze hier nog eens zien.

Er ligt nog steeds een nieuwe serie op de plank om uit gewerkt te worden maar steeds kwam er weer iets anders tussen. Maar ik beloof zodra ik tijd heb ga ik er aan beginnen.
Zoals gezegd gaat de gehele opbrengst van de potloodkopjes en van het kerstengeltje naar KIKA.
De patroontjes zijn HIER te koop.
Laten we met z'n allen KIKA Kinderkanker steunen in hun onderzoeken om deze rotziekte uit te bannen.

7 opmerkingen:

  1. Wat een drukte joh, met jullie verhuizing.
    Succes ermee.
    Wat leuk, deze potloodkoppies, schattig gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Daphne, dat is ook de reden dat ik zo weinig aanwezig ben op mijn blog en andere social media. Maar krijg weer zo'n zin in leuke dingen te gaan maken....
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die potloden! Veel succes met al uw plannen. Komt wel goed.

    Fijn weekend, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Tinne het gaat zeker goed komen.
    Fijne week.
    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi there! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing months of hard work due to no backup. Do you have any methods to stop hackers?
    D2bet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.