dinsdag 27 april 2010

Mooie stofjes

Vandaag heb ik maar eens mijn stofjes te voorschijn gehaald en gekeken welke combinaties ik kan maken.
'K weet nog niet wat ik ga maken maar ben nu eenmaal gek op leuke stofjes en zo te zien hou ik het meest van bloemetjes, stipjes en ruitjes:-)
Dit zijn eigenlijk de leukste die ik op voorraad heb, de rest is weer in de grote opslag-mand verdwenen en komen ooit wel weer eens van pas.
Eerdaags toch maar eens proberen er wat van te maken 'k heb tenslotte niet voor niets vorig jaar pas een nieuwe naaimachine gekregen.

3 opmerkingen:

  1. Oh wauw, wat leuk! Ik heb helemaal geen stofjes eigenlijk, en ze zijn best wel prijzig in aanschaf, de leuke dan. Heb 2 jaar geleden een nieuwe naaimachine gekocht, dus het wordt voor mij ook weleens tijd om iets leuks te knutselen. Ach.... komt wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gruwelijk leuk deze vrolijke stofjes.
    Blij, blij, blij!!
    Komt vast wel goed....je maakt er echt wel leuke dingen mee...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een klein feestje vindt ik zoveel mooie stofjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.