zondag 29 mei 2011

Nieuw patroon

Vanaf nu dit patroon in mijn webwinkel.

13 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk!!! Hoe is het eigenlijk met de muis ;-) Maar deze is ook superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nancy die is gedeeltelijk klaar, in de vakantie ga ik hem/haar helemaal af maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk...en zo mooi om te maken..nog bedankt dat ik het patroon mocht uittesten

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Ziet er heel stoer uit.

    Groetjes,Kim
    http://trendykim.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg lief,hou van paddestoeltjes.
    Maar wacht nog geduldig op het muisje,dat is toch nog mijn lieveling.

    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een schattig patroontje Claire!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi patroontje!
    Leuk dat je me komt volgen.
    Groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.