vrijdag 16 januari 2015

Alweer 2 weken oud...

Het nieuwe jaar is alweer 2 weken oud, wat gaat het toch snel allemaal.
Ondanks dat het nog steeds niet echt winter is geweest heb ik toch al een griep achter de rug, maar inmiddels begrepen dat ik daar niet de enige in ben.
Nu heb ik ijs en ijskoude voeten en dat beloofd niet veel goeds, vaak geeft dat aan dat het gaat winteren en zelfs sneeuwval.
Voor mij mag het want ik ben dol op sneeuw maar velen vinden het verschrikkelijk, maar hoe dan ook, ik wens jullie een mooi en gezellig weekend.
~*~ Liefs van Claire ~*~

















Dit is Flip, vorig jaar in de vakantie ben ik er aan begonnen en nu pas is hij af, ben er zelf wel blij mee en hopelijk zijn nieuwe baasje ook.

17 opmerkingen:

  1. Flip is lief. En je bent inderdaad niet de enige met griep mijn halve klas is al ziek geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!...Flip is een schatje
    De griep heerst, ook hier is de griep even langs geweest...en van mij mag er wel sneeuw en ijs komen...de regen verveeld ook gauw, jij ook een fijn weekend Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, die Flip. En ja, de griep heerst en is hier ook al langs geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Flip is schattig en wat bijzonder dat jouw voeten het weer voorspellen, nou van mij mag het winter worden hoor. Ben die regen en storm meer dan zat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was slechts natte sneeuw wat er is gevallen, maar wie weet wat het laatste beetje winter nog voor ons in petto heeft.

      Verwijderen
  5. Wat mij betreft mag die sneeuw zeer plaatselijk vallen... bij jou in de buurt. Ik vind het wel leuk, hoor, een mooi gezicht en gezellig, maar ik ben afhankelijk van de fiets en merk dat ik steeds onzekerder wordt bij gladheid. Bovendien wordt het hier altijd zo snel een troep.
    Flip is leuk! Lekker frisse kleurtjes :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat snap ik hoor, als je er door heen moet op de fiets is het geen pretje. Hier viel slechts een beetje natte sneeuw, dus het is al me al meegevallen.

      Verwijderen
  6. hier hetzelfde afhankelijk van fiets dus liever geen sneew vorst niet zo erg haha,wat een schattig flipje
    fijn weekend verder en lekker binnen blijven hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier gelukkig geen griep. Maar ik ben dat herfst weer wel beu dus laat dat winter weer maar komen ik ben er klaar voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje.. Hier helaas ook van de week de griel gehad. Alles uit de kast getrokken kwa vitamientjes en griep middeltjes. Gaat iets beter nu

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben dol op sneeuw en alles wat met winter te maken heeft, van mij mag het dus :D
    Flip is hartstikke leuk geworden, hij kijkt zo grappig.
    Volgens mij houd ie ook van sneeuw ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook dol op ijs en sneeuw, dan heb ik ook het gevoel dat het echt winter is en niet alleen maar herfst. Maar helaas het zit er nog niet in geloof ik. En Flip krijgt gewoon een mutsje op als het gaan sneeuwen :-)

      Verwijderen
  10. Ook ik hou van sneeuw, maar liefst als ik niet moet gaan werken. Nog goed herstel van je griep.
    Flip is een keileuke kerel geworden, echt prachtig gemaakt! Die gaat succes hebben.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,
    Flip is erg leuk ! Ik zie dat ik niet de enige ben die wat langer over een projectje doet, ben pas een tweede blog begonnen met haak- en andere projectjes en er staan pas 2 dingen op ... hoop snel mijn half-afgemaakte projectjes te kunnen plaatsen :-)
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So cute graffe for kids, love this so much.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.