zaterdag 17 augustus 2019



 













 

Ik heb al veel van dit soort poppetjes gemaakt  [patroon van Lilleliis] maar ze blijven leuk om te maken. Het patroon is wel wat aangepast maar daar hou ik wel van want anders krijg je allemaal dezelfde soort poppetjes.
Fijn weekend allemaal.

6 opmerkingen:

  1. Wat een super schattige poppetjes. Echt heel leuk.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd!
    Ik ga eens op zoek naar het patroon leuk voor kleine kadootjes.
    Of gewoon, leuk om te maken😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het poppetje is fantastisch geworden. Mag ik even vragen hoe je het mutsje hebt gehaakt aub?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Están lindos, muy tiernos. Cómo obtengo el patrón por favor?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.

Groetjes van Claire.