skip to main |
skip to sidebar
Ik heb al veel van dit soort poppetjes gemaakt [patroon van Lilleliis] maar ze blijven leuk om te maken. Het patroon is wel wat aangepast maar daar hou ik wel van want anders krijg je allemaal dezelfde soort poppetjes.
Fijn weekend allemaal.
Ze blijven zeker leuk, deze is top hoor.
BeantwoordenVerwijderenWat een super schattige poppetjes. Echt heel leuk.
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend.
Lieve groetjes,
Emily
(casacreaemilia.blogspot.nl)
Wat een lieverd!
BeantwoordenVerwijderenIk ga eens op zoek naar het patroon leuk voor kleine kadootjes.
Of gewoon, leuk om te maken😉
Het poppetje is fantastisch geworden. Mag ik even vragen hoe je het mutsje hebt gehaakt aub?
BeantwoordenVerwijderenHeel mooi gedaan! Top!
BeantwoordenVerwijderenEstán lindos, muy tiernos. Cómo obtengo el patrón por favor?
BeantwoordenVerwijderen