zaterdag 26 oktober 2019

Poesie maauwwww


















Voor een klein prinsesje maakte ik die schattige poesje,
ik heb deze al vaker gemaakt maar het blijft leuk om te maken.
Ook het jurkje is leuk om te breien, niet dat ik dat veel doe maar zo af en toe
vind ik het leuk om te doen en zeker dit kleine spul.
Ik zou nog heel graag willen leren breien op rondbrei-naalden maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik ben echt niet zo snel van het opgeven maar dit is iets wat ik heb opgegeven want ik word er knettergek van, het gaat echt niet. Dus dan maar gewoon op 2 breinaald en dat gaat ook goed.

Het patroon van het poesje is van Antoinette maar helaas verkoopt
ze geen patronen meer.
Ik wens jullie een fijn  weekend.

9 opmerkingen:

  1. wat een lieverdje zeg!,prachtig!
    een fijn weekend,groetjes
    ramona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ramona, ja het is wel een schatje he.
      Wat heb jij prachtige herfstfoto's op je blog staan,

      Fijne zondag.
      liefs van Claire

      Verwijderen
    2. ja het is echt een schatje!!
      ah wat lief,dank je wel!!!
      veel liefs,fijne zondag!
      ramona

      Verwijderen
  2. Dit is zeker een schattig poezen meisje!!
    Wat lief, dat jurkje.
    Als je zo mooi kan breien op 2 naalden, vergeet dan het rond breien maar gewoon😊
    Jammer dat het patroon niet meer verkocht wordt, maar ik snap het wel, ik lees veel dat er zoveel gedoe is met koop patronen, dat ontneemt je de lol om iets uit te werken en te verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou echt wel Daphne,je slaat de spijker op z'n kop. Dat is ook één van de redenen dat Antoinette er mee gestopt is en ik begrijp dat heel goed.
      Het is dat ik nog veel verkoopt voor KIKA anders was ik ook al gestopt want het is echt niet altijd leuk.

      Ja breien op 2 naalden gaat me best af maar aangezien ik wel van een uitdaging houd lijkt het me leuke om het breien op een rond-breinaald onder de knie te krijgen. Nou ja wie weet ooit nog eens.
      Fijne zondag.
      Liefs van Claire

      Verwijderen
  3. Superschattig poesje. Het jurkje staat haar goed. Het is jammer dat Antoinette met haar verkoop van patronen is gestopt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margaret, Ja het is inderdaad heel jammer dat Antoinette er mee gestopt is maar ik begrijp het wel.
      Groetjes van Claire

      Verwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.