maandag 3 mei 2021

Cupcake patroon

Vandaag vierde manlief zijn verjaardag en net als vorig jaar geen huis vol verjaardagsvisite
helaas. Maar natuurlijk was er wel taart, heerlijke zelf gemaakte taart want ja jarig zijn met of zonder visite moet gevierd worden met taart, en dat hebben we gedaan en deze was heerlijk...

Zoals beloofd ben ik bezig met het voltooien van het cupcake patroon, er is zoveel vraag naar het patroon dat ik er enkele weken geleden toch maar aan ben begonnen.
Natuurlijk kwam er weer van alles tussen maar ik hoop het deze week toch echt af te maken.
Het is een basis patroon met diverse losse elementen die je steeds kunt wisselen op allerlei cupcakes zodat je veel verschillende kunt maken.
Het is veel werk vooral als je ook veel foto’s wil maken, slecht licht e.d.
Maar ik doe mijn best.
Allemaal een fijne week.

10 opmerkingen:

  1. Me dan ganas de coemermelos¡¡¡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd met je man zijn verjaardag.
    Wat zijn deze cup cakes leuk!
    Wat een goed idee om er een basis patroon van te maken en dan voor bovenop steeds iets anders te verzinnen.
    Succes met verder uitwerken en geniet van je dag.
    Hier regen veel regen, dus lekker en dagje knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, het patroon is in ontwikkeling, ik vergis me altijd in de hoeveelheid werk dat het is, maar komt goed. Nog bedankt voor de felicitaties.

      Verwijderen
  3. Graag zou ik je patroontje kopen met de bijbehorende versieringen. hoop dat dat mogelijk is. Die geribbelde cup vind ik zo mooi en moeilijk. Is me nog nooit gelukt. Succes met je leuke werk. Plaatjes zijn prachtig alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon is in ontwikkeling Elly..
      het komt er aan,hou mijn blog in de gaten
      Groetjes van Claire

      Verwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.