zondag 16 januari 2022

Ik doe niet aan voornemens

 Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik doe niet aan goede voornemens, vaak komt er niets van terecht en waarom zou ik pas bv 1 januari gaan lijnen als ik al veel eerder weet dat dit nodig is. Of waarom zou ik pas per 1 januari gaan sporten als ik van te voren al weet, dit gaat het niet worden om meerdere redenen.
Nee laten we dat maar niet doen, maar ondanks dat ik niet aan goede voornemens doe heb ik me toch wat voorgenomen (hoe dubbel).
Ik moet van mezelf en van niemand anders de handwerk projectjes die er nog liggen om in elkaar gezet te worden nu toch echt eens aan gaan pakken.
Zo jammer en zonde dat ze maar blijven liggen, dus daar moet ik iets mee doen.
En het begin is er.
Deze week maakte ik 2 Amineko's af, ze waren al gevuld en dus zo klaar, alhoewel de oren altijd toch wat lastig zijn want zei bepalen net als de ogen het aangezicht van zo.n haakproject.
Maar goed, deze knapperd ziet er toch best leuk uit?
De andere Amineko laat ik jullie zien in een nieuwe post....

Ik wens jullie een fijne zondag.

2 opmerkingen:

  1. Ja, TE lief en keek om niet in elkaar te zetten.
    Ga je vast iemand heel blij mee maken en de oortjes...... ze zijn perfect zo🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattig is 'ie! Het gaat mij net zoals jou: Geen grote plannen, maar wel het voornemen projectjes eens af te maken. Ik ben ook goed bezig inmiddels. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.