vrijdag 1 juli 2022

Granny deken


Vandaag kwam granny 385 van mijn haaknaald. Nog ongeveer 20 te gaan en dat gaat zeker lukken in deze vakantie.
Wanneer ik weer thuis ben kan ik deze gaan blokken en beginnen met het in elkaar zetten van de deken zodat ik in de volgende vakantie (sept) de rand er omheen kan haken.
Dan zal ook blijken of alle ruim 400 lapjes ook echt verschillend zijn, als het goed is moet het kloppen maar je weet maar nooit.

(Hier op de foto liggen 2 dezelfde maar die zijn bestemd voor een ander doel) De vraag is alleen, ga ik ze aan elkaar naaien of ga ik ze haken.......Ik weet het nog niet...

Ik wens jullie allemaal een mooi en zonnig weekend

1 opmerking:

  1. Wauw wat veel squares heb je gemaakt. Maar wat zijn ze mooi zeg. Heel leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.