woensdag 14 december 2022

Op dit moment ben ik nogal aan huis gebonden vanwege het plaatsen van een nieuwe knie.
Dit heeft even tijd nodig voordat je weer de oude bent en intussen vermaak ik me wel. Gelukkig heb ik veel hobby's en verveel ik me dus niet. Nu verveel ik me eigenlijk nooit en zijn de dagen altijd te kort.
Een hobby die ik weer heb opgepakt is borduren, in het verleden heel veel gedaan maar door het haken een beetje op de achtergrond geraakt.
Maar sinds ik de patroontjes en patroonboeken van Veronique Enginer heb ontdekt ben ik weer helemaal in het borduren.
Niet dat ik het haken en breien ben vergeten hoor maar even iets anders kan geen kwaad toch?

Ik wens jullie alvast fijne Feestdagen.
Liefs van Claire



Het muisje is van Lucie Heaton


0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.