Niet alleen is er meerdere keren misbruik gemaakt van mijn kooppatronen door ze op illegale sites te plaatsen, nu worden zelfs de gratis patronen te koop aangeboden.
Ik ben hierin zeer teleurgesteld en daarom heb ik besloten de patronen te verwijderen
Het spijt me dat het zo moet maar ik heb geen keus, jammer dat men totaal geen respect heeft voor mensen die veel energie en tijd steken in het maken van patronen.
Jammer dat een stel rotte appels het verpesten voor de rest.
De patronen zijn alleen nog in combinatie met een kooppatroon te verkrijgen.


Wat een leuk idee!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Annie
Vindt de wenstasjes erg schattig, hoe kom je aan de bedeltjes?
BeantwoordenVerwijderenschattig,dank je wel,vanaf nu altijd een lief cadeautje in huis.....
BeantwoordenVerwijderenIk heb een foto van mijn (beginnende) wenstasjes gemaakt zie op mijn blog http://creapaulien.blogspot.nl/
BeantwoordenVerwijderengroet Paulien
Bedankt voor het leuke patroontje
heel erg leuk!!
BeantwoordenVerwijderenhaakhaakdedy.blogspot.nl
dat is mooi :)
BeantwoordenVerwijderenZo leuk....!
BeantwoordenVerwijderenG M kan ik een patroon wenstasje bestellen,Hoor graag,L Gr A,Bijl.
BeantwoordenVerwijderenwaar kan ik de patroon van de wenstasjes bestellen
BeantwoordenVerwijderen