donderdag 9 december 2010

Buttons winnen?

Wie wil er een setje van 3 buttons winnen?
Wat moet je er voor doen.....niet veel, alleen maar volger worden van mijn nieuwe button blog. (een beetje reclame en een berichtje achter laten op het nieuwe blog is natuurlijk ook leuk) Je kan meedoen tot 1 januari, daarna ga ik 3 setjes verloten. Je mag zelf een setje samenstellen.
Er zullen regelmatig nieuwe buttons geplaatst worden.
En om even reclame te maken.....de buttons zijn ook te koop in mijn webwinkeltje
Dit is de link naar het Button blog.

12 opmerkingen:

  1. Nou ik ben nu ook volger van je buttonblog....helemaal te gek die retro plaatjes....ben benieuwd!
    H.gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Claire,

    Gefeliciteerd met je nw. blog.
    Ik doe graag mee, heb daar een berichtje geplaatst en heb de banner ook op mijn blog gezet :-)

    groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe graag mee.
    ik ga me gelijk volger maken.
    ik zal een link op mijn blog maken naar je nieuwe blog voor meer reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allen al om die heerlijke plaatjes waag ik een gokje :-)
    Erg leuk, en ik ga snel kijken naar je nieuwe blog en ik zal een linkje zetten naar de Giveaway plus de nieuwe blog.


    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo!
    Erg, erg leuk, je nieuwe blog.
    Je hebt 'm nog maar 1 dag en nu al zoveel volgers.
    Ik blog al een tijd, maar nog geen volgers… Wie lijkt het leuk?
    www.crealeentje.blogspot.com
    Groeten!
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Claire,
    Ik ben van je buttonblog op je haakblog belandt en natuurlijk ga ik je hier ook volgen! Wat een leuke dingen maak je toch, die sleutelhangers en dat uilenmutsje; enig!
    Fijn dat ik je blog heb gevonden, groetjes mama lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Claire, ja dat heb je met die nachtbrakers niet naar bed willen omdat de dag anders te kort is hé? Maar straks als ik er weer uit moet...zucht kreun...

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke buttons, zou ik wel graag willen winnen!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie plaatjes! Plaats dan ook met plezier een linkje op mijn blog naar deze prachtige give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op de valreep doe ik toch nog mee!
    Wat zijn ze prachtig en wat heb je een mooi webwinkeltje!

    Daarnaast wens ik je een mooi, creatief en liefdevol 2010. Dat al je wensen uit mogen komen!

    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.