maandag 14 maart 2011

Patroon schrijven en buttons

Ik ben bezig met het schrijven van het muisje patroon maar er moeten tussendoor ook andere dingen gedaan worden zoals buttons maken. Gisteren weer 3 nieuwe in "Ik hou van Holland" styl.








Het patroon maken is een hele klus maar het is een uitdaging en onder het haken krijg ik dan weer
ideetjes die als het lukt ook wel weer heel leuk zijn om toe te voegen.
Maar vandaag is het oppas dag dus en komt er niet veel om er aan verder te werken.

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je het patroon van dat muisje gaat maken, ik vind het echt zo'n schatje!

    Veel plezier met oppassen vandaag!
    Groetjes, Marièlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Claire,

    Wat schattig op de foto gezet, superleuk dat muisje!
    Ik weet al wat ik ga bestellen als ik weer in NL ben ;-))

    Ik hoop dat je een fijne oppasdag hebt gehad?!

    Geniet van een rustige avond en ik mail je morgen ff.
    groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oppassen is ook leuk ;-) Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat word het muisje leuk zeg, ook je buttons zijn erg leuk, lekker Hollands!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    wat een werk...
    jetje....

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Claire,

    Heb je nog tijd om verder te gaan met dit patroon? Ik vind hem zo leuk!

    Groetjes, Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het toch zo'n lief muisje is het patroon al beschikbaar ?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.