zondag 26 februari 2012

Tis zo leuk om te doen

Tussen alle haakwerkjes ook nog even zitten hotfixen, ik vind dat zo ontspannend om te doen, kopje thee of savonds een lekker wijntje er bij, muziekje op de achtergrond en heerlijk rommelen met glittertjes, je hoef nergens bij na te denken, het gaat vanzelf, heerlijk. Dit is een piepklein shirtje (maat 56)




















Het valt nog niet mee om mooie foto's te maken, ik heb heeeeeeel erg mijn best gedaan maar toch zit er weer kleurverschil in, ik kan me daar zo aan ergeren.
Maar goed, het is niet anders, de haarbanden zijn af en we gaan weer op naar het volgende project, veel lintjes, knoopjes, kraaltjes, draadjes enz, kortom allemaal spulletjes die afgewerkt moeten worden.















Wens jullie allemaal een fijne, gezellige en creatieve week.

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er idd heel erg leuk uit!

    En kleurverschil? Op de foto's bedoel je? Och dat zien wij toch niet! Al vind ik het ook altijd wel vervelend!!

    Fijne week.

    Lieve groet, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje is dat thisrt zeg.
    jammer dat ze er bij uit zijn gegroeid.
    maar wat maak je daar leuke dingen mee.

    maar je haarbanden zijn ook snoezig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het shirtje echt onwijs lief en schattig!!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dat hotfix!! Maar ik begin er niet aan hoor haha! Je haarbanden zijn ook prachtig!! Ik 'lag' er even uit, maar ben er weer helemaal! ;)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk die haarband en mooie kleurtjes

    Groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.