donderdag 16 februari 2012

Weer wat gefixt.

Ik heb weer een aantal hotfix projecten af, dit is een erg leuk en ontspannend werkje (en zo krijg mijn vervelende linkerhand ook even een paar dagen rust.)
Je werkt via een stippelpatroon maar aangezien ik wat zocht wat ik niet kon vinden heb ik Tinkerbell via een kleurplaat gemaakt en dat gaat net zo goed als via stippels. Je moet alleen even de zwarte lijnen van de kleurplaat rood maken anders kan je de afstand niet goed zien omdat de achterkant van de steentjes ook zwart zijn. Zondag ga ik op de handwerkbeurs weer een voorraadje hotfixsteentjes en domestuds inslaan zodat we voorlopig weer vooruit kunnen want omdat ik ook werk op bestelling gaat het best snel. Ik ben een fan van de Hema shirtjes, ze zijn ideaal voor dit werk, ze zijn niet duur en blijven mooi dus wat wil je nog meer.

12 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, kan het niet uitstaan als er een mega taalfout in staat, dus even opnieuw: ik hoop dat je hand snel beter is. Komt dat van het haken? De t-shirts zien er erg mooi uit. Ik ben ook nog op zoek naar t-shirt voor strijkapplicaties. Je kunt de hema shirts dus aanraden?? Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn mooi geworden meis!

    Wel balen dat je last hebt van een vervelende linker hand! Hoop dat hij snel minder verveldend doet!

    Veel plezier zondag op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW...mooi gemaakt..ziet er heel leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn schoonzusje doet dat ook wel eens op baby-shirtjes, het lijkt me zo'n gepriegel... deze zijn wel erg mooi geworden. Vooral de zwarte met tinkerbell <3

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke shirtjes heb je gemaakt! Zelf ben ik ook bezig geweest met Hotfix, met Valentijn voor m'n dochter. Ze wilde een leuk shirtje voor een valentijnsfeestje... dus snel gemaakt.
    Groetjes, conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooo... super mooi zeg!! geweldige kado's ook zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke creaties zeg!
    Zou je misschien de patronen vab de baby's "enzo" naar mij kunnen sturen via de mail, ben bereiken via mmwolf78@gmail.com
    Alvast bedankt.

    Mvg M Wolf

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.