vrijdag 11 oktober 2013

Van alles

Ik had er al veel over gehoord, sommige waren gewoon zenuwachtig want deze week zou Simply Haken uit komen. En toen ik het bij de boekhandel toevallig zag liggen werd ik wel heel nieuwsgierig en wou ik toch ook eens zien waar iedereen zo lyrisch over is. En doordat ik het patroontje wat er op staat herkende als het patroontje van Annemarie heb ik het ook maar gekocht. Ik moet eerlijk zeggen dat het een heel leuk haakblad is, er staan leuke en leerzame dingen in. Het is echt de moeite waard, het is niet goedkoop maar als het kon zou ik me er op abonneren, dus ja ik vind het een leuk blad.
Zo, genoeg reclame nu.


















Deze week werd onze middelste kleinzoon Nigel 4 jaar, zoals jullie al gezien hebben in mijn vorige blogje is hij dol op buurman & buurman en dus stonden deze 2 ook op de verjaardagstaart, toen hij dat zag viel zijn mond open van verbazing.














Gisteren heb ik de armbandjes verstuurd, ik wacht nog
op 2 reacties, misschien reageren ze nog dan kan ik deze give away afronden

16 opmerkingen:

  1. Claire, hartelijk bedankt voor het mooie armbandje, ik vind het vreselijk mooi en geplakt op een heel mooie kaart.
    Heel hartelijk dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na je reclame, word ik toch ook wel nieuwsgierig naar dat haakblad. Nog gefeliciteerd met je kleinzoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. feliessss met nigel enne nogmaals dank je wel

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan Jenneke.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan Jenneke.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beetje laat....... maar heel hartelijk bedankt voor je armbandje en wat een schattig envelopje!!

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die foto van Nigel :D compleet met open gezakte mond ,geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto van Nigel. Je ziet hem genieten. Lijkt me ook een leuk blad, ken het nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel bekend envellopje. Dochterlief was ontzettend verrast en heeft hem direct om gedaan. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga een neuzen bij de boekhandel ;-) En van harte gefeliciteerd nog.

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vandaag het blad gekocht. Super gaaf! Was al lang opzoek naar zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het blad vandaag ook meegenomen en ben er nog niet eens aan toegekomen om het te bekijken. Ga ik zo doen, het belooft wat in elk geval! Onbetaalbaar, dat snoetje van Nigel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb een abonnement op de Engelse versie, Simply Crochet, die komt elke maand uit, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Excuses voor mijn late reactie, ons modem was stuk dus ik had geen internet. Maar nu wel weer. Het armbandje is aangekomen en ik vind het ontzettend leuk. Ik denk dat menige tiener er jaloers op is :D. Heel erg bedankt. Francis uit Heerlen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja leuk he het nieuwe blad van simply, ik zag hem en heb hem ook gelijk gekocht! gefeliciteerd nog met je kleinzoon! leuk! Hartelijke groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.