zondag 27 oktober 2013

Weer rust in de hut............

We hebben weer rust in de hut, de herfstvakantie is weer achter de rug en dus ook de logeerpartijtjes. Het was gezellig om de kleinkinderen over de vloer te hebben, we hebben lekkere cupcakes en pannenkoeken gebakken en natuurlijk patat gegeten. Allemaal heel lekker maar oei oei wat slecht voor de lijn, maar het is ook ongezellig om niet mee te eten toch :-)
Morgen gaan we weer lijnen [net als elke maandag] maar ook met de spons en zeem door het huis want ook daar is niets van gekomen tijdens zo'n weekje, dat is ook gewoon niet gezellig.
Dus morgen tijdens de storm ga ik als een witte tornado door het huis en als de storm gaat liggen dan ben ik uitgepoetst en kan ik weer lekker gaan hobbyen.
Vandaag maakte ik deze mutsjes af voor 2 hele kleine meisjes waarvan er 1 nog geboren moet worden.
Het patroon van het mutsje komt van hier  de rest is van mezelf.
Klik op de foto voor een grotere afbeelding
Ik wens jullie allemaal een fijne week en voorzichtig met de voorspelde storm van morgen.
Liefs van Claire



23 opmerkingen:

  1. oww dit ziet er zoo ontzettend lief uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie mutsjes en schoentjes!
    De kleinkinderen hebben vast weer genoten bij opa en oma, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig en dan met die schoentjes erbij, schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er weer superlief uit!
    Voor jou ook een fijne week!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig met de kids, en nu weer lekker bezig het is toch geen weer om buiten te zijn

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er erg schattig uit.... Zeker de slofjes... Ik ben gek op slofjes voor die kleine voetjes....

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk die mutjes en die schoentjes!
    Fijne dag!

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. naaah wat een schatjes zeg ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele toffe mutsjes met zelfs bijpassende schoentjes, echt supermooi! Die zullen in de wolken zijn :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Claire wat ziet het er weer mooi en verzorgd uit.Ik geniet zo van jouw creaties en ik leer er ook weer van.
    Lieve groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi deze lieve mutsje,s en schoentje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig setje! Leuk dat je het zo gezellig hebt gehad met de kleinkinderen en die schoonmaak blijft er wel idd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk!!!!, wat mooi gemaakt
    En super dat het zo gezellig was met de kleinkinderen Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er lief uit, mooi gemaakt :)
    Is het nog gelukt met die witte tornado ? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er geweldig mooi uit, via fb had ik al gevraagd waar het patroon vandaan kwam, dit heb ik inmiddels, nu heb ik garen gekocht super baby van Phildar, mag ik vragen wat jij gebruikt. Ik vind het wat ik gekocht heb niet zo fijn haken. Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fabulosos sus trabajos..felicitaciones...
    www.allondra-isabel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw!!! wat een prachtige setjes!!! jammer dat mijn meisje al weer zo groot is... wat kan jij prachtig haken zeg!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige mutsjes.
    Ga je volgen, ben benieuwd naar meer.
    Haak zelf nog niet zo lang maar wat is het VERSLAVEND ( wel een hele leuke). Benieuwd naar mijn creaties? Bezoek mijn blog dan gerust!
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is mooi geworden hè?! ;) Ben er zelf ook erg blij mee. Enne.. maak met alle liefde nog zo'n ander boekje voor jou hoor :) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, mooi hoor! Ik vind de kleurcombi echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.