maandag 24 augustus 2015

Muizenplaag waar ik niet bang voor ben....


In mijn patronen vraag ik altijd of ze me een foto willen sturen zodra het haakwerk klaar is, die foto zet ik dan in de Wall of Fame hier op mijn blog.
Nu vroeg iemand me onlangs na het zien van de telefoonhoesjes -collage, kun je niet een keer een collage maken van alle muizenfoto's die je toegezonden kreeg om op je blog in de wall of fame te zetten.
Ja dat wil ik wel want het is eigenlijk een heel leuk idee, dus ik heb alle foto's bij elkaar gezocht en ben gaan proberen. Maar om ze er allemaal een beetje zichtbaar op te krijgen ging lastig, maar goed we hebben Picasa en dan kom je een heel eind en uiteindelijk is het redelijk gelukt.
Het leuke is dat men gelijk gaat zoeken waar haar muisje staat.
Je kunt het beste op de foto klikken om ze beter te kunnen zien.

Deze collage maakte ik van de door mij gemaakte telefoonhoesje.

4 opmerkingen:

  1. Super leuke collage! Er zijn ondertussen al een heel aantal muizen gehaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb mijn muis gelijk gevonden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee voor deze plaag hoe fj niet bang te zijn. Wat leuk z'n wall of mice.... :-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee om een wall of fame te maken met alles wat anderen met jouw patronen hebben gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.