vrijdag 11 januari 2019

Hulp nodig......wie?


Update,
ik heb geprobeerd mijn blog anders in te stellen zodat ik minder last van spammers zou hebben maar ik geloof dat het nu helemaal van slag is.
Wil er iemand iets onder deze foto plaatsen zodat ik weet hoe het nu  werkt. Alvast bedankt.

De feestdagen zijn weer achter ons, de kerstboom weer de deur uit en we kijken uit naar de lente. Alhoewel ik wel hoop nog een beetje winter te krijgen, beetje sneeuw, beetje ijs, hoe fijn is dat, ik ben dol op sneeuw.
Maar ik kan me voorstellen dat wanneer je s'morgens vroeg de deur uit moet daar niet op zit te wachten. Ruiten schoon krabben, sneeuw verwijderen enz enz.  Maar gelukkig hebben wij mensen geen invloed op het weer en beslist de natuur zelf hoe het ingevuld gaat worden.
Maar mocht het nu nog echt koud worden dan ben ik voorbereid want ik heb de breipennen te voorschijn gehaald om een lekkere warme sjaal te breien.
Het is lang geleden dat ik breide en moest er wel weer even in komen, maar het is fijn om te doen en zeker s'avonds onder het tv kijken want breien en tv kijken gaat prima samen.
Even iets anders, ik heb mijn blog iets anders ingesteld want ik word gek van de vreemde berichten die steeds weer geplaatst worden, hopelijk werkt dit en hoef ik niet steeds weer het blog op te schonen
Ik wens jullie een heel fijn weekend

9 opmerkingen:

  1. Joehoe, ik kan het allemaal nog gewoon lezen en je staat ook nog in mijn leeslijst.
    Ik krijg ook vaak rare reactie's op mijn blog, meerdere mensen.
    Er was gisteren al iemand die vroeg "Hebben jullie ook steeds last van ene Pissebed Nog wat?" Hi hi, moest daar wel om lachen, haar naam is buitenlands, lijkt op Pissebed.
    Hoe dan ook.....je sjaal ziet er erg warm uit.
    Wat en mooie, warme, winterse kleur.
    Lijkt een beetje goud/geel.
    "Ze" zeggen eind Januari koud!! Je bent dus mooi op tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Breien is zoals fietsen en zwemmen, dat verleer je niet. Wordt trouwens een leuke sjaal.
    Heb ook heel wat "vreemde" berichten moeten verwijderen. Raar eigenlijk, want vroeger hadden wij daar geen last van toch?

    Wens jou eveneens een fijn weekend, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blog werkt weer gewoon hoor!!
    Ik kan op een normale manier berichtjes plaatsen.
    Er zijn ook verschillende blogs die hun instelling zo hebben dat de reacties pas zichtbaar worden na publicatie , maar ik weet niet waar je dat in kan stellen.
    Spam en vervelende bezoekers heb ik ook last van, af en toe.
    Jammer en m gek van te worden, maar ik verwijder de reacties en let er verder niet zo op, anders gaat mijn plezier in bloggen verloren.
    Ik hoop niet dat je geen reacties kreeg op dit bericht omdat het niet lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, volgens mij werkt het weer goed.Ik ben ook bezig geweest om het op de door jou beschreven manier in te stellen maar het lukt gewoon niet. Dan maar handmatig de vervelende reacties verwijderen. Het is niet anders. Dank je wel voor je reactie.
      Liefs van Claire

      Verwijderen
  4. Nee, denk niet dat dat het is, dat het niet lukt, want ook mijn lange bericht is zonder problemen geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan reageren. Je kan bij instellingen 'reacties modereren'... Doe ik altijd om van die *** reacties (ik ga het woord niet typen, niet gepubliceerd te zien, op mijn blog. Succes
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.