vrijdag 18 januari 2019

Zo mooi....



Vandaag kwam mijn langverwachte straatje van Mariahuisjes . En jeetje wat zijn ze mooi, nog veel mooier dan op de foto en wat staan ze mooi in onze nieuwe kast. Door de huisjes te draaien creëer je steeds een nieuw straatje. Je hebt zo enorm veel mogelijkheden. Neem eens een kijkje op haar Insta account, ze maakt zulke mooie dingen. Ik heb er lang op moeten wachten [bijna een jaar] want Maria heeft een hele lange wachtlijst maar het was het wachten waard, ik ben er heel blij mee.
Klik op de foto voor een grotere afbeelding.

In mijn vorige post vroeg ik om hulp maar niemand heeft gereageerd, ik hoop dat het Blog goed werkt en dat hulp niet meer nodig.
Goed weekend allemaal.

9 opmerkingen:

  1. Wow! Dit is een schitterende collectie!

    Fijn weekend, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker mooi zeg, wauw!
    Ik heb je foto's ev een vergroot.
    Wat een leuk idee om zoiets te maken maar dat denken er meer, want een jaar.....poeh, wat een geduld heb jij moeten hebben!!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja als je de foto's vergroot komen ze nog mooier over, ik ben er zo blij mee en wilde ze zo graag hebben dat ik er een lange wachttijd voor over had. :-)

      Jij ook fijn weekend met je gezin.

      Verwijderen
  3. Gaaf! Elke keer als ik de huisjes voorbij zie komen, denk ik ook leuk bij ons in huis maar je moet inderdaad wel even wat geduld hebben. Maar dan heb je ook wat.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de wachttijd is lang maar je krijgt er dan ook iets moois voor, dus ja dan moet je even geduld hebben.
      Fijn weekend...

      Verwijderen
  4. Ze zijn prachtig, veel plezier van je huisjes :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Anita, daar ga ik zeker veel plezier van krijgen.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.